Laureaci programu “zMobilizowany warsztat” mieli możliwość nie tylko obejrzenia fabryki Porsche w Lipsku, ale również czerpania radości z jazdy najnowszymi modelami tych ikon motoryzacji.
Przypomnijmy, że organizatorem konkursu jest firma ExxonMobil, producent olejów silnikowych Mobil. Program był skierowany do niezależnych warsztatów samochodowych. Firma zaprosiła do niego około 1400 warsztatów. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło poszerzyć swoją wiedzę o produktach Mobil, odpowiednio umieścić materiały reklamowe i jak najszybciej wykonać zlecone zadania. Zainteresowanie konkursem ze strony niezależnych warsztatów przerosło oczekiwania organizatorów.
Laureaci konkursu “zMobilizowany warsztat”.
Udział w programie “zMobilizowany warsztat” gwarantował wiele nagród, ale najlepszą z nich była ekskluzywna wycieczka do jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie – fabryki Porsche w Lipsku (Niemcy), w której produkowany jest Porsche Cayenne. Wybór miejsca był nieprzypadkowy. Wiodąca na świecie firma naftowa i petrochemiczna ExxonMobil i jeden z najbardziej prestiżowych producentów samochodów, Porsche AG, od 12 lat są partnerami strategicznymi.
Wielkiego błota nie brakowało, jednak Porsche Cayenne doskonale dawało sobie radę.
Ponad 500 000 samochodów Porsche napełnionych najnowszym olejem Mobil 1 opuściło linię produkcyjną. Firma Porsche po raz pierwszy wybrała olej Mobil 1 – flagowy środek smarny firmy ExxonMobil – jako “fabryczny materiał eksploatacyjny” i “zalecany olej silnikowy” w 1996 roku. Partnerstwo obu firm ma jednak znacznie szerszy zakres. Na przestrzeni ostatnich lat zespoły techniczne firm ExxonMobil i Porsche blisko współpracowały przy projektowaniu silników napędzających jedne z najlepszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie samochodów wyścigowych, wspólnie dążąc do osiągnięcia najwyższych parametrów zarówno osiągów, jak i niezawodności.
Takimi maszynami jeździli polscy mechanicy.
Dodajmy, że pierwsza edycja konkursu została zrealizowana przy okazji 15-lecia obecności firmy na rynku polskim.
Fabryka Porsche w Lipsku (Niemcy).
Na początku marca br. grupa „zMobilizowanych” warsztatowców wyruszyła do Niemiec, zobaczyć jak powstają najnowsze modele Porsche oraz przejechać się Porsche Cayenne i Porsche Carrera. Mechanicy mogli z bliska przyjrzeć się procesowi produkcyjnemu Porsche Cayenne i zobaczyć z jak wielką perfekcją i dokładnością montowane są te auta.
Danuta Michałus-Sokołowska, dyrektor marketingu ExxonMobil, jest zadowolona z wyników programu “zMobilizowany warsztat” i już zapowiada jego kolejną edycję.
Ale największe atrakcje nastąpiły po zwiedzeniu hali produkcyjnej. „zMobilizowani” zostali podzieleni na dwie grupy i gdy jedni jeździli Porsche Cayenne na specjalnie przygotowanym torze off-roadowym, pełnym pagórków, błota i innych utrudnień, drudzy mogli osobiście przetestować Porsche Carrerę. Możliwość przejechania się tym sportowym modelem Porsche spowodowała wiele emocji, a pewnie dla wielu była to pierwsza jazda sportowym Porsche w życiu. Co więcej, warsztatowcy mogli przejechać się nie jednym, ale kilkoma różnymi modelami. Ta niecodzienna atrakcja z pewnością zapadnie laureatom konkursu na długo w pamięci.
Te modele Porsche były do dyspozycji polskich warsztatowców.
Prowadząc warsztat samochodowy warto współpracować z profesjonalnym i stabilnym partnerem, a takim niewątpliwie jest firma ExxonMobil. Takie akcje marketingowe jak “zMobilizowany warsztat” nie tylko uatrakcyjniają współpracę firmy z warsztatami, ale przede wszystkim pokazują, że firma ExxonMobil jest kreatywna i potrafi dbać o swoich partnerów!
Przejażdżka Porsche Cayenne po trudnym terenie podobała się “zMobilizowanym” mechanikom.
Jazda sportowym Porsche należy do nie lada atrakcji.
Stromych pagórków nie brakowało.
Porsche Cayenne spisywały się w terenie naprawdę wzorowo.
Komentarze (0)