Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

AD Serwis – Twój partner!

Z Markiem Kitą, dyrektorem ds. Rozwoju Sieci AD Serwis, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.

- AD Polska, podobnie jak międzynarodowa struktura Autodistribution International, systematycznie rozwija projekt współpracy z warsztatami w ramach integralnej, autoryzowanej Sieci serwisów AD. Iloma zrzeszonymi serwisami możecie się pochwalić?
Jak pan zauważył, funkcjonujemy w strukturach międzynarodowych. Poprzez sprzedaż hurtową charakterystyczne logo AD obecne jest w 26 krajach Europy, natomiast sieć AD Serwis rozwijamy w 15 państwach. Obecnie ogólna liczba Serwisów AD w Europie wynosi 4000, zaś w Polsce jest to 107 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju.

- Jakie warunki musi spełnić warsztat, aby stać się Serwisem AD?
Uwzględniwszy aktualne oczekiwania rynku oraz przynależność do międzynarodowej struktury opracowaliśmy szereg kryteriów, których spełnienie warunkuje przystąpienie do naszej sieci. W szczegółowy sposób wymagania te ujęte są w trzech dokumentach i odnoszą się m.in. do miejsca prowadzenia działalności, standardu obiektu i wyposażenia, kadry pracowników, wyposażenia teleinformatycznego, a także poziomu współpracy handlowej pomiędzy serwisem a hurtownią AD. Naszą intencją jest, aby Sieć serwisów AD stała się synonimem najwyższej jakości na niezależnym rynku motoryzacyjnym.

- Jakie korzyści ma współpracujący z Wami Serwis AD?
Na to pytanie najlepiej odpowiedzieliby właściciele, kierownicy i pracownicy AD Serwisów, zaś ton ich wypowiedzi byłby swoistą oceną stopnia zadowolenia i satysfakcji z tytułu przynależności do sieci. Realizowana przez nas współpraca nastawiona jest na zysk i wymierne korzyści dla każdej ze stron. My, jako organizator sieci, oczekujemy uczciwej, rzetelnej oraz przewidywalnej współpracy handlowej, proponując w zamian szeroki program wsparcia. Nasze działania zmierzają do ciągłego podnoszenia konkurencyjności współpracujących z nami firm, a przez to do zapewnienia im możliwości dalszego, stabilnego wzrostu. Można podsumować, iż wsparcie proponowane naszym partnerom biznesowym musi koncentrować się nie tylko na kompleksowo ujętym marketingu i promocji, ale również na sprawnej logistyce, szerokiej ofercie handlowej, poradzie technicznej czy dostępie do najnowszych rozwiązań softwareowych – słowem, na każdym pojedynczym elemencie mającym realny wpływ na rozwój firmy.

- Jak będzie wyglądał dalszy rozwój Sieci serwisów AD w Polsce?
Rozwój koncepcji serwisowej należy oceniać nie tylko poprzez pryzmat kryteriów ilościowych, ale również, a może przede wszystkim, w oparciu o kryteria jakościowe. Mówiąc o “rozwoju jakościowym” mam na myśli coraz ściślejszą współpracę serwisu z hurtownią AD, szersze, obejmujące nowe obszary, wsparcie marketingowe, spójniejszą identyfikację i integrację członków sieci oraz podnoszenie standardów usług świadczonych przez Serwisy AD. Obserwujemy dokonania naszych kolegów z Europy Zachodniej, analizujemy osiągnięcia naszej konkurencji, uwzględniamy uwarunkowania rynkowe oraz oczekiwania uczestników struktury AD w Polsce. Wskutek tego mamy pełną świadomość, jak wiele jest jeszcze do zrobienia. Musimy z większym rozmachem i na większą skalę konsekwentnie realizować rozpoczęte działania. Planujemy wzrost efektywności i skuteczności działań, tak aby charakterystyczne czerwone trójkąty stały się synonimem jakości i rzetelności w segmencie usług motoryzacyjnych. Jednym słowem czeka nas dużo pracy.

- Dziękuję za rozmowę.


Marek Kita dyrektor ds. Rozwoju Sieci AD Serwis
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony