Wydarzenia

3 dni temu  09.07.2025, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Aftermarket dzięki integracji technologii

Tjekvik, wiodący dostawca cyfrowych technologii samoobsługowych dla serwisów w branży motoryzacyjnej, oraz CitNOW, część CitNOW Group, lider rynku wideo i rozwiązań komunikacji cyfrowej dla dealerów samochodowych, rozszerzyli swoje partnerstwo o nową, jeszcze głębszą integrację, która usprawnia efektywność, komunikację i satysfakcję klienta na każdym etapie procesu posprzedażowego. 

Dzięki integracji technologii, Tjekvik i CitNOW pomagają dealerom usprawnić działania operacyjne, zwiększyć efektywność doradców serwisowych i dostarczyć klientom jeszcze bardziej spójną i prostą w obsłudze technologię. Rozszerzona współpraca upraszcza komunikację, przyspiesza zatwierdzanie prac warsztatowych i zapewnia klientom szybkie aktualizacje za pośrednictwem preferowanych przez nich kanałów, co skutkuje płynniejszym przekazaniem informacji o pojeździe, szybszym podejmowaniem decyzji przez klienta oraz jeszcze większą satysfakcją z obsługi. 

- Ta wzmocniona integracja ma na celu usunięcie barier zarówno dla zespołów dealerskich, jak i ich klientów - powiedział Christian Mark, CEO Tjekvik.
- Wspólnie z CitNOW pomagamy dealerom dostarczać rozwiązanie bardziej inteligentne, przejrzyste i jeszcze lepiej dopasowane do wymagań branży, potrzeb i codziennej specyfiki pracy. 

- Kiedy działy serwisowe przechodzą proces cyfryzacji, płynna integracja kluczowych systemów staje się niezbędna - dodała Carol Fairchild, COO w CitNOW Group.
- To partnerstwo to ważny krok w kierunku zapewnienia zespołom serwisowym odpowiednich narzędzi i widoczności, bez rezygnacji z wygody czy jakości obsługi klienta. 

Doradcy serwisowi mogą teraz śledzić status każdego wideo warsztatowego CitNOW oraz zatwierdzeń eVHC bezpośrednio w intuicyjnym managerze wizyt Tjekvik, co zapewnia im przejrzystość i umożliwia szybkie, efektywne działanie. Bezpośredni link do Dashboardu CitNOW pozwala na błyskawiczny dostęp do szczegółów, bez konieczności przełączania się między systemami. 

Dzięki CitNOW Conversations wszystkie powiadomienia Tjekvik – takie jak odprawa domowa, gotowość do odbioru pojazdu i potwierdzenie odbioru – mogą być teraz wysyłane za pośrednictwem wybranych przez klienta kanałów, jak na przykład czat w aplikacji OEM, WhatsApp, SMS czy e-mail. Gwarantuje to uproszczenie procesu oraz spójną i przejrzystą komunikację na każdym etapie obsługi klienta. 

Ponadto planowany jest dalszy rozwój w celu udoskonalenia doświadczeń użytkowników obu platform. 

Fot. Tjekvik

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony