Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Akademia Dealerska

Jak wykształcić swojego następcę?

W marcu 2007 r. rusza nowy projekt na polskim rynku edukacyjnym – Akademia Dealerska, czyli jak wykształcić swojego następcę?

Rynek motoryzacyjny znajduje się w procesie głębokich przemian. Potrzeba kształcenia kadr zarządzających jest bardzo ważna. Skuteczne zarządzanie firmami i przedsięwzięciami wymaga profesjonalnej wiedzy i umiejętności o szerokim spektrum zarządzania. Wymaga wiedzy o rynku, możliwości inwestowania i finansowania przedsięwzięć oraz wszelkich aspektów wspomagających profesjonalne zarządzanie.

Akademia skierowana jest głównie do osób przygotowujących się do zarządzania stacją dealerską lub stacją serwisową oraz kandydatów na właścicieli, prezesów i dyrektorów tych firm. Program i organizacja Akademii Dealerskiej jest wzorowana na “Dealer Academy” organizowanej od 1979 r. w Stanach Zjednoczonych przez National Automobile Dealers Association. Przez 27 lat w Stanach Zjednoczonych zostało wyszkolonych 5500 dealerów. Wyjątkowy i unikalny program zakłada osiąganie najwyższych wskaźników CS, wzrostu sprzedaży samochodów, podniesienia jakości obsługi serwisowej oraz doskonalenia jakości stacji dealerskich, aby były silne profesjonalne i dochodowe. Akademia stwarza uczestnikom wyjątkową szansę zdobycia praktycznych umiejętności w dziedzinie zarządzania stacją dealerską i serwisową. Szczególne cenne są analizy decyzji podejmowanych w różnych obszarach zarządzania firmą. Ważnym elementem jest nauka właściwej interpretacji wyników i podejmowania decyzji na podstawie tych danych. Każdy słuchacz może na zajęciach przedstawić problemy z którymi boryka się w swojej pracy i wspólnie z innymi słuchaczami pod okiem wykładowców znaleźć wyjście z sytuacji. Wykładowcy to najlepsi na rynku praktycy z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu stacji dealerskich i serwisowych. Ich wiedza i sposób jej przekazania sprawi, że zdobyte w ten sposób doświadczenie ułatwi podejmowanie strategicznych decyzji w codziennej praktyce.

Szczegóły organizacyjne
- Akademia Dealerska trwa 8 miesięcy.
- 6 x 1 tydzień zajęć teoretycznych wyjazdowych
- 5 x 4-5 tygodni praktyki w stacji dealerskiej
- Zajęcia teoretyczne wyjazdowe odbywają się w formie tygodniowych zjazdów (poniedziałek- piątek) raz w miesiącu.

Szczegółowe informacje:
Małgorzata Zborowska
Polska Izba Motoryzacji – Consulting Sp. z o.o.
tel. (22) 845 01 40

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony