- Głównym celem, jaki postawiła przed sobą Akademia Rozwoju Goodyear tworząc nowy serwis internetowy, jest doskonalenie komunikacji z partnerami Grupy Goodyear Polska, a także efektywniejsze informowanie naszych klientów o bogatej, stale rozwijanej ofercie szkoleniowej – powiedział Dariusz Walisiak, menedżer ds. szkoleń dla klientów w Grupie Goodyear Polska. - Jednocześnie dzięki nowej stronie internetowej każdy nasz partner otrzymał ułatwiony dostęp do szczegółowych informacji związanych z nowościami oraz wydarzeniami, które mają miejsce lub w których uczestniczy Akademia Rozwoju Goodyear.
Nowa strona Akademii Rozwoju Goodyear odznacza się prostotą i wysoką funkcjonalnością. W przejrzystym panelu strony głównej zawarto zbiór najistotniejszych części serwisu – okna aktualności i informacji o najnowszych szkoleniach, panel logowania, wyszukiwarkę i kalendarz szkoleń oraz bezpośredni dostęp do sondy i newslettera.
Akademia Rozwoju Goodyear powstała w 2010 roku. Jej misją jest przekazywanie klientom współpracującym z Grupą Goodyear Polska wiedzy w zakresie prawa i finansów, zarządzania firmą, marketingu, szeroko rozumianej obsługi klienta oraz pomoc w dywersyfikacji usług świadczonych dla użytkowników pojazdów – tak kierowców, jak i flot transportowych.
Akademia Rozwoju Goodyear uruchomiła w styczniu br. nową stronę internetową pod adresem www.arg.info.pl.
Komentarze (0)