Części i regeneracja

miesiąc temu  15.03.2021, ~ Administrator   

Akumulator a środowisko

Zgodnie z procedurą WLTP akumulator powinien zachować wysoki procent początkowej pojemności, by jego użytkownicy nie przekroczyli określonego progu emisji CO2 i tym samym nie narazili się na karę

Restrykcyjne przepisy Unii Europejskiej, mające na celu ograniczenie emisji CO2, skłaniają producentów samochodów do projektowania bardziej wydajnych pojazdów z nowoczesnymi silnikami i najnowszej generacji systemami wspierającymi oszczędzanie paliwa.

Liczba samochodów z systemem start-stop, z których wszystkie potrzebują zgodnego z oryginalnym wyposażeniem akumulatora AGM lub EFB, systematycznie rośnie. Podczas gdy tradycyjne układy napędzały większą część parku samochodów jeszcze w 2018 r., procentowy udział pojazdów z systemem start-stop co roku jest większy. 
Zgodnie z przepisami Unii Europejskiej dotyczącymi nowo wyprodukowanych samochodów od 2021 r. ilość emitowanego przez pojazd dwutlenku węgla nie może przekraczać 95 g/km (średnia dla floty pojazdów). W celu pomiaru zużycia paliwa, emisji CO2 oraz emisji...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Akumulator Exide EFB odgrywa coraz większą rolę w kontekście redukcji zużycia paliwa i emisji spalin
Exide to jeden z największych podmiotów zajmujących się recyklingiem akumulatorów

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony