
Exide Technologies rozszerza ofertę akumulatorów AGM o dwa nowe modele, które zwiększą pokrycie rynku w Europie o niemal milion dodatkowych pojazdów. AGM EK454 i EK457 (45 Ah/380 A, blok B24) wyposażone są w bieguny zgodne z normami EN oraz Japanese Industrial Standard (JIS), co umożliwia ich dopasowanie do szerokiej gamy samochodów.
Dotychczas akumulatory w technologii AGM były wykorzystywane głównie w pojazdach z systemami start-stop produkowanych w Europie. Nowe modele AGM B24 firmy Exide są kompatybilne również z kilkoma hybrydowymi samochodami japońskimi. W zależności od specyfikacji i modelu pojazdu EK454 i EK457 mogą pełnić rolę zarówno akumulatorów pomocniczych, jak i głównych SLI (Starting, Lighting, Ignition).
Oba nowe modele przeszły rygorystyczne testy, które potwierdziły ich wyjątkową trwałość i wysoką wydajność w użytkowaniu cyklicznym. Spełniają wymagania klasyfikacji M3 zgodnie z europejską normą EN 50342-6:2015, co jest potwierdzeniem ich najwyższej jakości i długiej żywotności w pojazdach z systemami start-stop.
Nowe akumulatory znajdą zastosowanie w takich pojazdach, jak: Toyota Prius (2004-2014), Toyota Auris (2007-2012), Toyota Rav4 (2013-2015), Toyota Mirai (2015-2020), Toyota Grand Prius (od 2012), Lexus CT200h (od 2011), Mitsubishi Outlander (2012-2018) oraz Mazda MX5 NB (1998-2005).
Komentarze (0)