Warto wiedzieć

ponad rok temu  21.07.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Ambitne plany Gulf – powstanie nowej spółki

Gulf Polska Sp. z o.o. to nowe przedsięwzięcie znanego producenta paliw i olejów, współtworzone na zasadzie spółki joint venture z Boss Oil Limited.

Powstanie Gulf Polska Sp. z o.o. przełoży się na długookresowe bezpieczeństwo i stabilność marki Gulf oraz sprzedaż jej produktów na rynku, który uważa za niezwykle istotny dla swoich przyszłych interesów w Europie.
– To duży krok naprzód dla Gulfa i jego obecności w Polsce – komentuje Camille Nehme, wiceprezes Gulf Oil International w Europie. – Mamy ambitne plany w stosunku do Polski, a nasza silna pozycja w tym kraju jest kluczowym elementem rozwoju marki Gulf w Europie, co z kolei stanowi część programu międzynarodowego rozwoju Gulfa.
Nowo powstałą spółką będzie zarządzał Rob van den Bosch, który ma duże doświadczenie zarówno w zakresie marki Gulf, jak i polskiego rynku środków smarnych.
– Gulf jest globalną marką o ugruntowanej pozycji i z bogatym portfelem produktów najwyższej jakości – komentuje Rob van den Bosch. – Korzysta również z niezwykłej platformy marketingowej i wiemy, że przyniesie ona korzyści całemu łańcuchowi dostaw w Polsce, począwszy od dystrybutorów, a skończywszy na klientach docelowych.
Niedawno Gulf podpisał 3-letnią umowę o partnerstwie z marką piłkarską numer jeden na świecie – Manchesterem United. Gary Pallister, legenda drużyny, pojawił się w Szczecinie, gdzie znajduje się siedziba Gulf Polska, na uroczystości otwarcia nowej firmy, aby wspólnie świętować jej start, porozmawiać z mediami oraz przedstawicielami branży.
Była międzynarodowa gwiazda angielskiej drużyny wyjaśniła naturę partnerstwa między globalną marką Gulf z branży środków smarnych i paliwowej a Machesterem United – drużyną, która niedawno zwyciężyła w Pucharze Anglii. Podzielił się również swoją opinią w kwestiach związanych z turniejem Euro 2016, do którego zakwalifikowała się zarówno Polska, jak i Anglia.
Oprócz współpracy z Manchesterem United, Gulf ustanowił również długookresowe techniczne partnerstwo ze wspieranym przez BMW zespołem World Superbike. Kolory marki środków smarnych zdobią również Porsche 911 GTE RSR zawodników biorących udział w wyścigu World Endurance Championship, ekipę Gulf Racing oraz Iana Kinga, zdobywcę rekordu świata, dziewięciokrotnego mistrza Europy w wyścigach motocyklowych typu drag w kategorii Top Fuel.
Więcej informacji na temat Gulf Polska można uzyskać, pisząc na adres Roba van den Boscha: rob@gulf.pl. Z kolei Simon Maurice (sm@gulfoilltd.com) chętnie odpowie na wszelkie pytania odnośnie do produktów Gulf i partnerstw.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony