Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

AMITEC 2012
– wystawcy zadowoleni. Aż 42 600 osób odwiedziło tegoroczne targi AMITEC (Lipsk, 2-6 czerwca br.), imprezę wystawienniczą w zakresie wyposażenia warsztatów i stacji serwisowych, pielęgnacji i konserwacji pojazdów oraz części zamiennych. Pokłosiem tego typu imprez jest zwykle zysk firm na nich się prezentujących, tego zaś spodziewa się w najbliższym czasie większość ze 150 tegorocznych wystawców, również tych z Polski.

16897 Aż 42 600 osób odwiedziło tegoroczne targi AMITEC. right - Większość wystawców osiągnęła narzucone przez siebie cele i spodziewa się zysków – podsumowuje 15. edycję targów Matthias Kober, dyrektor projektu AMITEC. - Wiele firm już teraz sygnalizuje swój udział w następnej edycji tego wydarzenia.
Targi „AMITEC: Warsztaty • Części • Serwis” były jednym z najważniejszych w pierwszym półroczu spotkań branży – nie tylko w Niemczech, ale i w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Wpływ na to miał m.in. fakt, że odbyły się one równocześnie z Międzynarodowym Salonem Samochodowym AMI oraz z targami „AMICOM: Audio • Multimedia • Nawigacja”. Wystawcy dotarli w ten sposób do szerokiej grupy odwiedzających, którzy w jednym miejscu i czasie otrzymali szerokie spektrum informacji na temat aktualnej sytuacji w branży motoryzacyjnej.
Z udziału w tegorocznej edycji AMITEC zadowolony jest m.in. Harro Koch, dyrektor zarządzający firmy Koch Achsmessanlagen.
- Szczególnie satysfakcjonujące dla nas jest to, że zawarliśmy kilka umów – cieszy się. - Jesteśmy również zadowoleni z dużego popytu na nasze produkty. Targi AMITEC okazały się dla nas dobrą lokalizacją sprzedaży – braliśmy i na pewno nadal będziemy brali w nich udział.
Matthias Droeschler, dyrektor zarządzający spółki Droeschler Werkstattausruestung GmbH, odwiedził AMITEC już po raz piąty.
- Targi w Lipsku to dla nas dobra lokalizacja do prezentacji naszych produktów – mówi. - Nowych klientów udało nam się pozyskać również w roku 2012.
Zadowolony jest również Stephan Paschke, szef marketingu międzynarodowego w firmie CARBON.
- Dotarliśmy zarówno do krajowych, jak i międzynarodowych klientów. Na naszym stoisku gościliśmy również wielu turystów z Polski – relacjonuje. - AMITEC to właściwe miejsce do kontaktów z profesjonalistami i klientami z sektora samochodowego.
Pośród wystawców znalazły się firmy z Polski, m.in. SJD ProTech.
- Miło nam było oglądać fascynację zwiedzających testujących na naszym stoisku polskie produkty, twierdzących, że biją na głowę produkty zachodnie – cieszy się Dominik Szymankiewicz, dyrektor handlowy firmy. - Wśród wielu osób, które odwiedziło nasze stoisko, znaleźli się przedstawiciele hurtowni motoryzacyjnych, nie tylko niemieckich, lecz z całej Europy, którzy są bardzo zainteresowani dystrybucją produktów SJD ProTech. Z pierwszymi kontrahentami mamy już podpisane umowy.
Zgodnie z wynikami niezależnego badania, przeprowadzonego na zlecenie Leipziger Messe, dwie trzecie fachowców z branży przybyło z odległości powyżej 100 kilometrów, przy czym co czwarty pochodził z zagranicy. Szczególnym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się sektory elementów pojazdów, wyposażenia warsztatów, usług branży samochodowej, jak również kosmetyki samochodowe i serwis.
Targom towarzyszyły specjalistyczne wykłady na aktualne tematy związane z branżą motoryzacyjną.
- Oddźwięk był duży i imprezy te spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem – chwali Ulrich Grosse, dyrektor naczelny Deutsches Kraftfahrzeuggewerbe Landesverband Sachsen e.V. (niemiecki związek branży motoryzacyjnej, krajowe zrzeszenie Saksonii). Potwierdza to Friedrich Asche, dyrektor Bundesverband Fahrzeugaufbereitung (federalne zrzeszenie firm przygotowujących pojazdy do sprzedaży). - Liczne prezentacje przy pojazdach sprzyjały werbunkowi do naszego stowarzyszenia. Pragniemy kontynuować to przedsięwzięcie i już nie możemy doczekać się jego kontynuacji podczas następnych targów AMITEC (które odbędą się 11-14 kwietnia 2013 r – przyp. red.).

Tegoroczne targi w Lipsku cieszyły się naprawdę dużą popularnością (…) Jedną z nowości dla rynku niemieckiego były produkty SJD ProTech. Miło nam było oglądać fascynację zwiedzających testujących na naszym stoisku polskie produkty, twierdzących, że biją na głowę produkty zachodnie. Największym zainteresowaniem wśród testujących cieszył się „Zmywacz do przepustnic”. Jako pierwsi na rynku zastosowaliśmy w nim głowicę Super Atack, która wielokrotnie zwiększa ciśnienie wypływu, natomiast skład chemiczny, obojętny dla elementów niemetalowych, czyni go numerem 1 w Europie. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyła się również seria produktów do motocykli, gdyż jako polski producent jesteśmy bardzo konkurencyjni cenowo w stosunku do zachodnich firm, przy zachowaniu bardzo wysokiej jakości, a dodatkowo stosujemy ciekawe i innowacyjne rozwiązania. Myślę, że jeżeli polskie firmy chcą wchodzić na motoryzacyjny rynek Niemiec, koniecznie muszą wystawić się na kolejnych targach w Lipsku. Rynek ten w ciągu ostatnich lat mocno otworzył się na polskie produkty.

W branżowych targach części samochodowych AMITEC w Lipsku nasza firma uczestniczyła w roli wystawcy po raz pierwszy. Jesteśmy pod wrażeniem rozmiaru przedsięwzięcia, jakim są wymienione targi, jak również liczby odwiedzających. Produkty prezentowane na naszym stoisku cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród gości z branży. Dzięki możliwości bezpośredniej prezentacji naszej firmy dotarliśmy do szerokiej rzeszy klientów w kraju, jak i za granicą i mamy nadzieję, że targi te zaowocują pozyskaniem nowych klientów oraz rozbudowaniem sieci sprzedaży. Planujemy udział w kolejnej edycji targów.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony