O kolejne referencje rozszerzyła ofertę firma Bilstein. Nowości to przede wszystkim sprężyny B3 oraz amortyzatory B6-Sport.
Sprężyny przeznaczone są do popularnych modeli, m.in. Alfy Romeo, Audi oraz BMW. Oferta obejmuje także niegdyś popularne i wciąż jeżdżące po polskich drogach Fiaty Cinquecento oraz Seicento.
Amortyzatory B6-Sport należą do żółtej linii Performance. W większości są to jednorurowe amortyzatory gazowe wykonane w technologii Upside-Down z przeznaczeniem na oś przednią. „Sport” oznacza, że zastosowano w nich podwyższone ciśnienie w porównaniu z klasycznymi amortyzatorami B6.
Poza wymienionymi wprowadzono nowe referencje dla amortyzatorów z serii B4, B8 oraz B14 i zestawy gwintowane B16 PSS10, w których twardość zawieszenia regulowana jest w 10-stopniowej skali. Ostatnie pozycje przeznaczone są do nowego Audi TT.
Na liście nowości znalazł się również amortyzator B8-5100 do II generacji Toyoty Sequoia. Model ten, napędzany potężnymi silnikami o pojemności 4,6 i 5,7 litra, oferowany jest na rynku amerykańskim i bliskowschodnim.
Komentarze (0)