Nie ma wątpliwości, że AMR 2012 znajdą się w centrum zainteresowania specjalistów w zakresie konserwacji i naprawy pojazdów. Skala przedsięwzięcia ma przyćmić dotychczasowe edycje targowe AMR w Pekinie. Czołowi dostawcy wyposażenia warsztatowego z ogromnym zainteresowaniem śledzą przygotowania do tegorocznej imprezy. Najlepszy wynik frekwencji ma udowodnić prymat Chin w rozwoju międzynarodowych porozumień i kontraktów branży warsztatowej. Rozwój imprezy jest imponujący, jeśli zauważyć, że geneza pekińskich targów AMR sięga spotkań organizowanych na początku w cyklu wiosennym i jesiennym – stąd powód dla którego w 29-letniej historii imprezy mamy w tym roku do czynienia z 57. edycją.
Spektakularne wydarzenie międzynarodowe
Na międzynarodową rangę AMR 2012 ma wpływ fakt, że co najmniej 209 wystawców zdecydowało się na wykup dużo większych stoisk niż rok temu – to bardzo ważny sygnał, skoro od niedawna obserwuje się w branży motoryzacyjnej raczej racjonalizację wydatków na cele wystawowe: mniejsze stoiska, często organizowane przez kilka firm mają być receptą na kryzys.
- W Pekinie nie zabraknie takich znanych firm, jak np. Zonda, BETA – obie marki produktów demonstrowane będą na stoiskach powiększonych aż o 100 metrów kw. Na miesiąc przed AMR 2012 udział w imprezie potwierdziło 256 wystawców zagranicznych, spośród których nie brak czołowych i znanych marek branży warsztatowej. Nikt dziś nie ma wątpliwości, że azjatycki rynek jest najważniejszy w perspektywie rozwoju branży motoryzacyjnej, a AMR mają ambicję stać się najważniejszym spotkaniem specjalistów branży warsztatowej z całego świata. Wystarczy wymienić tylko kilka znaczących marek, których nie zabraknie w Pekinie: AMH, BOSCH, CAR-O-LINER, CHIEF, CORGHI, FESTOOL, HORIBA, ROTARY, SNAP-ON, SPX, TIPTOP, TOYOTA TSUSHO. W sektorze napraw i części pojawią się takie marki, jak: AUTOLOGIC, ELECTUDE, GIULIANO, HENESSY, HUNTER, MANATEC, MIRKA, PIUSI, ROBERLO, TECNOMOTOR, WUERTH, ZIPPO.
„AMR eksport” – nowa marka spotkań biznesowych
O randze AMR 2012 ma też świadczyć zainteresowanie stowarzyszeń branżowych. Pośród odwiedzających nie zabraknie specjalistów zrzeszonych w azjatyckich organizacjach, takich jak: Federation of Automobile Workshop Owners Association of Malaysia (FAWOAM, Singapore Motor Workshop Association (SMWA), Association of Body Repair Automotive Indonesia. Z Korei przybędzie zaś grupa z CARPOS, jej odpowiednik z Tajlandii i goście z Automotive Service Association (ASA). Przygotowania do AMR 2012 i jej przebieg można oczywiście śledzić na witrynie: www.auto-maintenance.com.cn, gdzie też organizator zagwarantował profesjonalny system rejestracji dla wystawców spoza Chin (wsparcie dla wystawców zagranicznych, zakwaterowanie, dojazd na tereny targowe, karty VIP itp.). Więcej w zakładce: pre-registered visitors. W celu uzyskania wysokiej jakości spotkania rangi międzynarodowej organizator – Pekin Traders-Link International Exhibition Co, Ltd. – uruchomił nie tylko specjalny serwis ułatwiający udział firm spoza Chin. Na potrzeby imprezy powstało nowe logo „AMR export”. Takimi wizytówkami mają zostać obrandowane stoiska firm celujących w kontaktach na skalę międzynarodową. Na witrynie internetowej cały czas będzie aktualizowana nie tylko informacja o przebiegu przygotowań. Znajdziemy też tam najnowsze informacje nt. ważnych spotkań, rozmów i przebiegu inauguracji AMR 2012.
Z myślą o noszących się z zamiarem odwiedzin terenów targowych New China International Exhibition Center, uruchomiony zostanie specjalny program na oficjalnej witrynie internetowej (www.auto-maintenance.com.cn). Nowa wyszukiwarka pozwoli każdemu na swobodne wyszukiwanie interesujących go firm – klucz wyboru ułatwia wyszukiwanie według różnych kryteriów (nazwa firmy, branża, kraj pochodzenia itp.). Wszystkie te i inne inicjatywy mają podnieść komfort kontaktów biznesowych.
Komentarze (0)