Z biegiem czasu standardy i przekonania klientów ulegają zmianie. Wizerunek firmy w pewnym momencie również wymaga udoskonalenia, odświeżenia.
8 września br., podczas Wielkiej Gali AP Expert 2018, prezes Aleksander Górecki opowiadał o ciągłym rozwoju spółki, a także przedstawił historię jej powstania. Po przemowie został odtworzony film jubileuszowy, na końcu którego nastąpiła premiera nowego logotypu Auto Partner SA. Zaskoczenie było niemałe, ale gromkie brawa potwierdziły trafność decyzji.
– Wszystko, co nas otacza, nieustannie przechodzi zmiany. Odnosi się to również do obszaru funkcjonowania spółki Auto Partner – mówił Aleksander Górecki. – Często minimalne, ale stale zachodzące zmiany na co dzień nam umykają. W przypadku logotypu zmiana ta może wydawać się spora, ale jest w pełni uzasadniona i powstała w naszych głowach kilka miesięcy temu. W końcu jubileusz 25-lecia istnienia firmy to dobry moment na taką zmianę.
Jak dodał Piotr Janta, dyrektor sprzedaży i członek zarządu, za wprowadzeniem nowego logotypu będą szły konkretne zadania, takie jak całościowy rebranding sieci dystrybucji (ponad 80 filii), floty samochodowej (kilkaset samochodów osobowych i dostawczych), stworzenie systemu identyfikacji marki od początku i wiele, wiele innych.
– Ale najważniejsze jest utrzymanie, pogłębienie relacji z obecnymi klientami i zaproszenie do współpracy kolejnych, nowych. W zmianie firmowego logotypu widzimy też okazję na zwiększenie potencjału istniejącej marki przy pełnym zachowaniu jej wartości – mówił.
Komentarze (0)