Polski importer i dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych oraz motocykli prowadzi zaawansowane negocjacje z międzynarodową grupą zakupową GlobalOne Automotive. Cel: poszerzenie oferty o nowe marki.
Grupa GlobalOne to stosunkowo młody, ale mocny gracz na międzynarodowym rynku dystrybucji części motoryzacyjnych. Stworzona przez niemiecką Wessels & Müller i amerykańskiego dystrybutora SSF oferuje swoim członkom współpracę z największymi producentami części na świecie.
– Przynależność do grupy zakupowej tej rangi to dla nas nie tylko prestiż, ale przede wszystkim dostęp do międzynarodowego know-how – komentuje Aleksander Górecki, prezes zarządu Auto Partner S.A.
Potencjalna przynależność do GlobalOne może dać spółce możliwość poszerzenia oferty o nowe marki, do których dostęp jest ograniczony i możliwy wyłącznie dla największych światowych dystrybutorów.
– Również wsparcie merytoryczne oraz realne biznesowe benefity, takie jak możliwość generowania wyższej marży, to potencjalne korzyści, jakie stoją przed nami – dodaje Piotr Janta, członek zarządu, nadzorujący pion sprzedaży w Auto Partner.
Komentarze (0)