Diagnostyka

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Auto Primo

– nowa autoryzowana sieć warsztatowa na rynku polskim

29 stycznia br. w Lublinie otwarto pierwszy serwis samochodowy w barwach AUTO PRIMO – konceptu realizowanego przez Autodistribution International w krajach Europy Zachodniej. Organizatorem sieci na krajowym rynku jest firma AD Polska.


AUTO PRIMO to prężnie działająca sieć warsztatów samochodowych operująca na rynkach Francji i Hiszpanii. Nowa sieć warsztatowa w unikalny sposób łączy wysoką jakość świadczonych usług z atrakcyjnymi cenami. AUTO PRIMO zrzeszać będzie zarówno serwisy wyspecjalizowane w naprawie poszczególnych marek, jak i serwisy nastawione na wielomarkową obsługę eksploatacyjną.



Oficjalne otwarcie pierwszego serwisu AUTO PRIMO. Na pierwszym planie, od prawej: Pan Andrzej Góźdź - Współwłaściciel serwisu AUTO PARTNER z Lublina, Pan Ireneusz Cacała - Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu AD Polska Sp. z o.o.

Wszystkie serwisy wchodzące do sieci AUTO PRIMO zachowają swoją indywidualność, włącznie z dotychczasową nazwą. AUTO PRIMO oznacza dodatkowy szyld, spełnienie pewnych standardów wizualizacyjnych oraz dostęp do olbrzymiego zaplecza części zamiennych w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo, członkowie sieci mają nieograniczony dostęp do specjalistycznych szkoleń i profesjonalnego programu marketingowego.



Oficjalne otwarcie pierwszego serwisu AUTO PRIMO. Od prawej: Andrzej Góźdź i Jan Machoś - Właściciele serwisu AUTO PARTNER z Lublina, Dawid Cieśla - Dyrektor Marketingu AD Polska, Marcin Drozdowski - Dyrektor Handlowy, Wiceprezes Zarządu AD DAKOL oraz Ireneusz Cacała - Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu AD Polska Sp. z o.o.

Rosnąca popularność profesjonalnych sieci warsztatowych jest dowodem nie tylko na coraz większą liczbę samochodów jeżdżących po naszych drogach. To także świadectwo zmian, jakie zachodzą w mentalności kierowców. Coraz mniej napraw wykonujemy we własnym zakresie – coraz więcej zlecamy fachowcom. W końcowym rozrachunku takie rozwiązanie okazuje się tańsze dla klienta. Po pierwsze, nie musi on inwestować w coraz bardziej specjalistyczny osprzęt i wiedzę, po drugie zyskuje cenny czas, który może wykorzystać w inny sposób, po trzecie dzięki mechanikowi otrzymuje dostęp do rabatów na części zamienne. Coraz częściej zdarza się tak, że cena detaliczna w sklepie jest wyższa niż cena, którą może zaproponować klientowi mechanik. Zwłaszcza, jeśli współpracuje z tak dużą firmą jak AD Polska.



Podpisanie umowy partnerskiej AUTO PRIMO. Na pierwszym planie, od prawej: Andrzej Góźdź - Współwłaściciel serwisu AUTO PARTNER z Lublina, Dawid Cieśla - Dyrektor Marketingu AD Polska Sp. z o.o.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony