W styczniu br. na polskim rynku zadebiutowała sieć serwisowa Auto Primo, której organizatorem jest Autodistribution Polska. Sieć Auto Primo szybko zyskała zainteresowanie właścicieli warsztatów - obecnie liczy ponad 80 serwisów, a docelowo znajdzie się w zasięgu każdego polskiego kierowcy. AUTO PRIMO powstaje w oparciu o warsztaty, w których pracuje zwykle maksymalnie kilka osób, co wiąże się z mniejszymi kosztami administracyjnymi. Dzięki temu możliwe jest połączenie niskich cen z wysoką jakością świadczonych usług. Auto Primo zrzesza zarówno serwisy wyspecjalizowane w naprawie poszczególnych marek, jak też serwisy nastawione na wielomarkową obsługę eksploatacyjną. Wszystkie zachowują przy tym swoją indywidualność, łącznie z dotychczasową nazwą. Auto Primo oznacza spełnienie pewnych standardów wizualizacyjnych, dostęp do olbrzymiego zaplecza części zamiennych w atrakcyjnych cenach oraz do szkoleń na preferencyjnych warunkach i profesjonalnego zaplecza marketingowego. Rosnąca popularność takich sieci jak Auto Primo jest dowodem nie tylko na coraz większą liczbę samochodów jeżdżących po naszych drogach. To także świadectwo zmian jakie zachodzą w mentalności kierowców. Coraz mniej napraw wykonujemy we własnym zakresie, coraz więcej zlecamy fachowcom. W końcowym rozrachunku takie rozwiązanie okazuje się tańsze dla klienta. Po pierwsze, nie musi on inwestować w coraz bardziej specjalistyczny osprzęt i wiedzę, po drugie - zyskuje cenny czas, który może wykorzystać w inny sposób, po trzecie - dzięki mechanikowi otrzymuje dostęp do rabatów na części zamienne. Coraz częściej zdarza się tak, że cena detaliczna w sklepie jest wyższa, niż cena którą może zaproponować Klientowi mechanik, zwłaszcza, jeśli współpracuje on z takim gigantem jak np. AD Polska. Sieć Auto Primo działa pod patronatem czołowych dostawców AD Polska: Centra, Filtron, Girling, Goodyear, KYB, Shell. Uczestnictwo w programie tak uznanych producentów jest dodatkowym wyznacznikiem jakości usług świadczonych przez zrzeszone w sieci warsztaty.
W styczniu br. na polskim rynku zadebiutowała sieć serwisowa Auto Primo, której organizatorem jest Autodistribution Polska. Sieć Auto Primo szybko zyskała zainteresowanie właścicieli warsztatów - obecnie liczy ponad 80 serwisów, a docelowo znajdzie się w zasięgu każdego polskiego kierowcy. AUTO PRIMO powstaje w oparciu o warsztaty, w których pracuje zwykle maksymalnie kilka osób, co wiąże się z mniejszymi kosztami administracyjnymi. Dzięki temu możliwe jest połączenie niskich cen z wysoką jakością świadczonych usług. Auto Primo zrzesza zarówno serwisy wyspecjalizowane w naprawie poszczególnych marek, jak też serwisy nastawione na wielomarkową obsługę eksploatacyjną. Wszystkie zachowują przy tym swoją indywidualność, łącznie z dotychczasową nazwą. Auto Primo oznacza spełnienie pewnych standardów wizualizacyjnych, dostęp do olbrzymiego zaplecza części zamiennych w atrakcyjnych cenach oraz do szkoleń na preferencyjnych warunkach i profesjonalnego zaplecza marketingowego. Rosnąca popularność takich sieci jak Auto Primo jest dowodem nie tylko na coraz większą liczbę samochodów jeżdżących po naszych drogach. To także świadectwo zmian jakie zachodzą w mentalności kierowców. Coraz mniej napraw wykonujemy we własnym zakresie, coraz więcej zlecamy fachowcom. W końcowym rozrachunku takie rozwiązanie okazuje się tańsze dla klienta. Po pierwsze, nie musi on inwestować w coraz bardziej specjalistyczny osprzęt i wiedzę, po drugie - zyskuje cenny czas, który może wykorzystać w inny sposób, po trzecie - dzięki mechanikowi otrzymuje dostęp do rabatów na części zamienne. Coraz częściej zdarza się tak, że cena detaliczna w sklepie jest wyższa, niż cena którą może zaproponować Klientowi mechanik, zwłaszcza, jeśli współpracuje on z takim gigantem jak np. AD Polska. Sieć Auto Primo działa pod patronatem czołowych dostawców AD Polska: Centra, Filtron, Girling, Goodyear, KYB, Shell. Uczestnictwo w programie tak uznanych producentów jest dodatkowym wyznacznikiem jakości usług świadczonych przez zrzeszone w sieci warsztaty.
Komentarze (0)