AutoEvent jest corocznym spotkaniem przedstawicieli przemysłu motoryzacyjnego. Prowadzone są na nim również rozmowy formalne i nieformalne, odbywa się wystawa towarzysząca, szereg wydarzeń o charakterze integracyjnym i rozrywkowym czy też, tak istotne dla biznesu, rozmowy kooperacyjne B2B.
AutoEvent (www.autoevent.pl) to jednak przede wszystkim zastrzyk wiedzy i informacji o tym, co się dzieje w sektorze automotive zarówno w Polsce, jak i na rynkach światowych. To zamknięte spotkanie jest doskonałą okazją do skonsultowania, przedyskutowania tego, co jest przedmiotem referatów i paneli na sali plenarnej. Dlatego organizator Polska Izba Motoryzacji (www.pim.pl) tak duży nacisk kładzie właśnie na część konferencyjną. Nie tylko zresztą w obszarze zagadnień dotyczących stricte biznesu, w tym produkcji, ale również na tematykę pochodną, która ma znaczenie dla ludzi i firm z tej gałęzi gospodarki.
Tegoroczny AutoEvent zaczynamy wykładem motywacyjnym o tytule: „Niemożliwe – to tylko wymówka – jak przekraczać własne granice w życiu i w biznesie” Jana Meli, polskiego podróżnika i działacza społecznego Fundacji Poza Horyzonty. Człowiek ten dzięki sile woli i mimo chwilowych zwątpień zapewne przekroczył liczne granice – w tym swego ciała i psychiki. Z pewnością niejednemu z nas taka motywacja przyda się w życiu zawodowym, prywatnym być może też.
Z kolei Grzegorz Gałczyński, menedżer ds. branż strategicznych w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, przedstawi zebranym możliwości inwestycyjne, w tym popyt na kooperację z firmami z Polski na rynkach światowych. Opowie o doświadczeniach PAIH i celach misji gospodarczych.
Wśród tematów i prelegentów istotne są również:
- „Trendy i wyzwania komercyjne w motoryzacji. Jak pricing może poprawić rentowność biznesu” Artura Stańca, dyrektora zarządzającego Simon-Kucher & Partners;
- „System APS firmy Siemens, jako cyfrowe narzędzie do harmonogramowania produkcji w środowisku nieoczekiwanej zmienności”, prelegent: Jacek Mechecki, portfolio development executive w Siemens Industry Software Sp. z o.o.;
- O tym, jak być „lean&flexible” dla zrobotyzowanych i ręcznych stacji montażowych, opowie Jacek Taczała, automotive coordinator Mitsubishi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.) Polish Branch;
- „Innowacja inspirowana zrównoważonym rozwojem 3M” to tytuł referatu Kristofa Peerensa, menedżera, R&D 3M w regionie EMEA;
- „Ile zaoszczędzisz dzięki wdrożeniu rozwiązań klasy EDI” – o tym opowie Alesandro Poma z Data Interchange;
- Czy „Nowoczesny magazyn. Automatyzacja, nowe technologie. Czy to przyszłość, czy już teraźniejszość?” dowiecie się z referatu Michała Brzozowskiego, członka zarządu Metroplan Polska Sp. z o.o.
Uczestnikami corocznego wydarzenia są przedstawiciele firm dostarczających części i komponenty do produkcji nowych samochodów, czyli: Tier 1, Tier 2, Tier 3 i OEM. W ich gronie są także firmy zajmujące się produkcją, dostarczaniem materiałów i fabrykatów, maszyn, urządzeń, narzędzi, robotów, automatyki i oprogramowania dla przemysłu.
W tym roku partnerzy i sponsorzy AutoEvent to m.in.: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Klaster Silesia Automotive, Data Interchange, Noyen, Goodman, 3M, Exact Systems, Miasto Częstochowa, BSI, Siemens PLM Software, Personnel Service, CAT LC Polska, Kuehne+Nagel, Simon-Kucher & Partners, Metroplan Polska, Mitsubishi Electric Europe B.V.
Główne bloki tematyczne konferencji:
- logistyka i magazynowanie,
- reakcja rynku na brexit,
- automatyzacja i robotyzacja,
- industry 4.0: inżynieria, informatyka, marketing, logistyka, zarządzanie,
- planowanie i zarządzanie produkcją,
- elektromobilność,
- edukacja przyszłości.
Więcej na: www.autoevent.pl, a przede wszystkim 12-14 czerwca w Rawie Mazowieckiej w Hotelu OSSA. Ciebie też tam nie może zabraknąć!
Komentarze (0)