Od kolejnej edycji targów Automechanika dzieli nas kilkanaście miesięcy – ale to już już dziś należy zastanawiać się nad ewentualnym uczestnictwem w charakterze wystawcy. 17 czerwca br. minął pierwszy termin zgłoszenia, do którego obowiązywała promocyjna cena dla wystawców z 2010 roku. Firmy, które nie zdążyły podjąć decyzji do tego terminu oraz nowi kandydaci na wystawców, mają szansę to zrobić do 9 września br.
Przy zgłoszeniu do 9 września 2011 r. cena powierzchni niezabudowanej wyniesie:
- stoisko otwarte z 1 strony 218,00 euro m. kw.
- stoisko otwarte z 2 stron 237,00 euro m. kw.
- stoisko otwarte z 3 stron 240,00 euro m. kw.
- stoisko otwarte z 4 stron 245,00 euro m. kw.
- stoisko na otwartej przestrzeni 120,00 euro m. kw.
Po 9 września 2011 r. cena niezabudowanej powierzchni wyniesie:
- stoisko otwarte z 1 strony 228,00 euro m. kw.
- stoisko otwarte z 2 stron 253,00 euro m. kw.
- stoisko otwarte z 3 stron 259,00 euro m. kw.
- stoisko otwarte z 4 stron 262,00 euro m. kw.
- stoisko na otwartej przestrzeni 125,00 euro m. kw.
Pozostałe koszty to dopłaty: na rzecz ochrony środowiska 2,15 euro m. kw., Stowarzyszenia Niemieckich Przedsiębiorstw Targowych Auma 0,60 euro m. kw., pakiet marketingowy, który zawiera m.in. wpis do mediów za 585 euro, koszt energii elektrycznej (najmniejsza jednostka 1-3 kW – 189 euro. Do wszystkich cen doliczane jest 19% VAT, który można odzyskać po targach.
O tym, że targi Automechanika we Frankfurcie to największa na świecie impreza branżowa, nie trzeba nikomu przypominać. W 2010 roku swoją ofertę zaprezentowało ponad 4 470 wystawców z całego świata i 154 000 branżystów ze 168 krajów, w tym jak zwykle duża grupa, około 2 600 osób z Polski. Pod kątem liczby odwiedzających stanowimy 6 nację, która przyjeżdża do Frankfurtu, po Niemcach, Włochach, Brytyjczykach, Francuzach i Holendrach.
Najliczniej również w całej historii polskiego uczestnictwa w Automechanice, zaprezentowali się polscy wystawcy – 111 producentów. Przedstawiciel Targów Frankfurt w Polsce, p. Piotr Łukaszewicz przewiduje, że w 2012 roku wynik ten będzie jeszcze lepszy zarówno w ilości firm, jak i powierzchni, na której firmy zaprezentują swoją ofertę. Zwraca jednak uwagę, że z decyzją o wystawieniu się na targach, nie można zbyt długo zwlekać. I nie chodzi tu tylko o różnicę w cenie za metr kw. powierzchni, ale o to, że może zabraknąć w pewnym momencie wolnej powierzchni wystawienniczej, co miało miejsce już na wielu edycjach Automechaniki.
[img_full]8870|11610[/img_full]
Przypominamy, że produkty pokazywane są na Automechanice w 5 grupach tematycznych: Parts & Systems – części zamienne, Accessories & Tuning – akcesoria samochodowe i tuning, Repair &Maintenance – wyposażenie warsztatów samochodowych, IT & Management – oprogramowanie komputerowe dla branży motoryzacyjnej, Service Station & Car Wash – wyposażenie stacji obsługi, stacji benzynowych i myjni.
Bieżące informacje o możliwości wystawienia się lub odwiedzenia targów można uzyskać w Przedstawicielstwie Targów Frankfurt w Polsce, które w każdej chwili bezpłatnie oferuje Państwu pomoc, wiedzę i doświadczenie. Prosimy o kontakt z biurem w Warszawie, z Panią Dorotą Idzikowską pod numerem tel. 22 494 32 01, e-mail: info@poland.messefrankfurt.com.
Tych z Państwa, którzy również tej jesieni chcieliby pojechać do Frankfurtu, Przedstawicielstwo Targów zaprasza do obejrzenia we wrześniu największego na świecie Salonu Samochodowego IAA. Jak zwykle, polskie Przedstawicielstwo przygotowało atrakcyjne oferty wyjazdu.
Szczegóły o targach na stronie www.automechanika.messefrankfurt.com lub www.targifrankfurt.pl
Komentarze (0)