Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

AUTOPROMOTEC

Dwudziesta pierwsza edycja targów Autopromotec, zaplanowana na 18 – 22 maja 2005 w Bolonii zaprezentuje pełen zakres produktów do napraw samochodowych i serwisu. Podczas tego wydarzenia, oprócz tradycyjnych już sektorów wyposażenia oraz opon, pojawią się również nowe kategorie: części zamiennych i usług samochodowych. Poprzez dodanie tych dwóch grup produktów Autopromotec staną się jedynymi tego typu włoskimi targami, oferując całą gamę produktów i usług dla przemysłu transportowego.
Obszar targów to kompletnie odnowiona i powiększona o dwie zupełnie nowe hale powierzchnia wystawiennicza. Dodatkowo poszerzenie drogi startowej bolońskiego lotniska Marconi ułatwi międzynarodowe połączenia z innymi krajami. Ta wystawa targowa ma na świecie opinię jednego z najważniejszych wydarzeń w tym sektorze. Podczas edycji w 2003 roku 936 wystawców prezentowało swoje produkty na powierzchni 100 000 m2. Liczba gości sięgnęła 83 tysięcy, z czego 13800 odwiedzających było spoza Włoch.


Nowy pawilon targowy dla części zamiennych

Dodanie nowych kategorii produktów będzie znaczącą korzyścią dla włoskiego przemysłu zamiennych części samochodowych. W wyniku nowych regulacji GVO przemysł będzie zmuszony ponownie dopasować tradycyjne kanały dystrybucji do rynku. Kontakt z profesjonalnymi mechanikami samochodowymi będzie znakomitą szansą dla producentów części zamiennych, żeby stworzyć nowe możliwości, rozszerzyć posunięcia marketingowe i wypromować nowe produkty.
Od początku targi Autopromotec gromadziły włoskich mechaników, których głównym celem jest ocenienie szans rynkowych ich warsztatów. W 2003 roku z 70 000 włoskich gości na targach w Bolonii ponad 60% stanowili auto mechanicy. Aby dotrzymać kroku rynkowi ze względu na nowe przedsiębiorstwa i scenariusze regulacji prawnych, ci fachowcy napraw i serwisu będą wciąż musieli adoptować skomplikowany sprzęt i starannie zarządzać zasobami konkurencyjnych cenowo części i usług. Targi Autopromotec 2005 będą starały się wyjść naprzeciw wszystkim potrzebom warsztatowców – działających niezależnie lub należących do sieci obsługowych, kładąc szczególny nacisk na trendy w serwisie samochodów.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony