Diagnostyka

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Autorobot L + zestaw, od którego rozpoczyna się rozbudowa

Autorobot L + jest podstawowym zestawem, przy użyciu którego można rozpocząć naprawy samochodów powypadkowych w Systemie Satelitarnym. Prosta budowa Autorobota wraz z opatentowanymi szczękami mocującymi to bardzo korzystny krok w kierunku efektywnej naprawy nadwozia pojazdu.
Przeciętny czas mocowania samochodu na ramie Autorobota L+ wynosi 5-10 minut.
Tak szybkie mocowanie osiąga się dzięki skonstruowaniu ramy w taki sposób, że szczęki mocujące zostają przymocowane jednocześnie do ramy i progów w momencie, gdy jest ona wprowadzana pod samochód, który opuszczamy zwykłą żabą warsztatową (rys. 1 i 2).


Przedłużenia ramy umożliwiają w razie potrzeby podparcie przodu lub tyłu pojazdu. Przymocowanie nastawnego wspornika nr 680A (680B) do przedłużenia umożliwia utrzymanie tyłu pojazdu w stałej pozycji podczas prostowania karoserii i czynności spawalniczo-naprawczych. (rys. 3)
Autorobot L+ jest wyposażony w kółka, dzięki którym można przemieszczać ramę wraz z pojazdem w dowolny punkt warsztatu, przez co obszar pracy jest wykorzystywany w sposób możliwie najefektywniejszy.

Autorobot L + ma te same typowe cechy, jak wszystkie inne ramy zestawów Autorobot: niebywała wszechstronność (rys. 4) umożliwia zastosowanie urządzenia zarówno przy małych uszkodzeniach, jak i dużych, poważnych naprawach. Autorobot L+ może również pracować na wygodnej dla blacharza wysokości.

Autorobot L+ jest sensowną, mądrą inwestycją, gdyż doświadczenia uzyskane podczas jego stosowania można wykorzystać w momencie rozbudowy Super Satelitarnego Systemu Autorobota. Oznacza to, że rozbudowa tego systemu prostowania karoserii jest bardzo ekonomicznym rozwiązaniem dla nowoczesnych warsztatów blacharskich.




Jan Sobański
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony