Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Awaria rolki zwrotnej
z CT 1079 K1 wskutek przegrzania (silniki Opel, Renault, Saab 3,0 DTI V6 )


Problem:

Niedługo po montażu zestawu następuje awaria napędu paskowego wskutek przegrzania.

Przyczyna:
Rolka zwrotna blokuje się wskutek nieprawidłowego zamontowania! Prowadzi to do przegrzania paska, który przenosi ciepło na inne elementy. Wskutek tego napęd pasowy ulega awarii. Blokowanie się rolki zwrotnej jest spowodowane zamianą strony rolki, która jest przykręcana do bloku montażowego.

Rozwiązanie:
Rolka zwrotna musi być zamontowana między wałkami rozrządu wystającym kołnierzem wewnętrznym w kierunku silnika! W przeciwnym razie pozycja rolki będzie niewłaściwa i nastąpi jej zablokowanie (patrz niecentryczny ślad tarcia paska).

Materiał Contitech.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony