Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Będziemy ciężko pracować, aby utrzymać ten sukces


Z Maciejem Gondko, Dyrektorem Marketingu Castrol, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.

Druga edycja konkursu „Olej Roku” dobiegła końca. W zeszłym roku triumfował Mobil. W tym roku główna nagroda przypadła marce Castrol. Oznacza to, że zdaniem naszych Czytelników, czyli polskich warsztatowców, Wasz olej jest najczęściej polecany klientom w polskich warsztatach. To chyba powód do dumy?

Oczywiście, bardzo dziękujemy naszym klientom za obdarzenie nas takim zaufaniem. Jest to dowód na to, że nasza strategia budowania zaufania do marki Castrol, jako do eksperta w dziedzinie środków smarnych, sprawdza się wśród użytkowników samochodów i w warsztatach. Będziemy ciężko pracować, aby utrzymać ten sukces w następnych latach.

Czy ta nagroda będzie dla Waszej firmy siłą napędową do jeszcze większej działalności w sektorze warsztatowym?

Zamierzamy utrzymać pozycję numer jeden w warsztatach autoryzowanych i walczyć o warsztaty nieautoryzowane. Nasze atuty to doskonałe produkty, rosnąca lojalność konsumentów i profesjonalny zespół handlowców. Ta nagroda jest potwierdzeniem ciepłych stosunków z naszymi klientami, którzy już nie raz dostarczali nam dowodów zaufania i chęci współpracy.

Jak wygląda obecnie Wasza działalność? Czy prowadzicie jakieś akcje marketingowe lub inne działania skierowane do mechaników?

Od kilku lat prowadzimy program, którego celem jest edukacja na temat naszych produktów. To bardzo ważne, aby mechanik mógł doradzić swojemu klientowi właściwy produkt. Planujemy rozszerzenie tego programu o nowe moduły oraz zwiększenie zasięgu działania. Będziemy inwestować w działalność edukacyjną w prasie branżowej oraz za pośrednictwem materiałów reklamowych. Nie zabraknie również różnego rodzaju ofert specjalnych i promocji sprzedaży ukierunkowanych na warsztaty.

Jakie są Wasze plany na przyszłość? Jakie cele sobie wyznaczyliście?

Po przystąpieniu Polski do UE gwałtownie wzrósł import samochodów używanych. Większość tych samochodów trafi do warsztatów nieautoryzowanych. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera w warsztatach autoryzowanych, budowanie współpracy z producentami samochodów oraz wzrost udziału w rynku w warsztatów nieautoryzowanych. Zależy nam bardzo na dalszym budowaniu zaufania naszych klientów, bo to jest gwarancją długotrwałego sukcesu na rynku.

Dziękuję za rozmowę.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony