Diagnostyka

ponad rok temu  10.06.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

BMW 3

Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie pojazdów.

Legenda elementów– automatyczna skrzynia
Samochody osobowe/BMW/3 [05>11] (E90) /335xi Kat/Sedan 3-bryłowy/N54 B30A (225 kW)/[03/07>--/11]
Siemens/MSD80/-/[09/07>]/Automatyczna skrzynia z wentylatorem chłodzenia silnika 600 W, Bosch 8.0 ABS
 
 001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 002 Akumulator zapłonowy
 003 Wyłącznik zapłonu
 004 Inteligentny czujnik akumulatora
 005 Alternator
 006 Czujnik ciśnienia układu wspomagania hamulca
 007 Sygnał pozycji neutralnej
 008 Wtyczka otwierania maski silnika
 009 Przełącznik pedału hamulca elektronicznego
 010 Wtyczka centralki elektronicznej immobilizera
 011 Rozrusznik
 012 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika
 013 Moduł silnika wentylatora chłodzenia silnika napędowego i klimatyzacji
 014 Przekaźnik główny
 015 Termostat płynu chłodzenia
 016 Silniczek pompy płynu chłodzącego
 017 Silniczek chłodzenia centralki
 018 Elektrozawór przepustnicy spalin
 019 Pojedyncze wbudowane cewki
 020 Filtr przeciwzakłóceniowy
 021 Wtryskiwacze piezoelektryczne
 022 Elektrozawór regulacji wałka rozrządu
 023 Elektrozawór regulacji wałka rozrządu
 024 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu
 025 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu
 026 Elektrozawór przepustnicy
 027 Elektrozawór przepustnicy
 028 Przekaźnik przyłącza 30
 029 Moduł regulacji pompy paliwa
 030 Pompa paliwa
 031 Szyny danych CAN
 032 Sonda lambda z grzałką
 033 Sonda lambda z grzałką
 034 Czujnik lambda szerokopasmowy
 035 Czujnik lambda szerokopasmowy
 036 Czujnik prędkości z efektem Halla
 037 Zawór czyszczenia pochłaniacza (EVAP)
 038 Regulator wielkości przepływu paliwa pod niskim ciśnieniem
 039  Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
 040 Czujnik poziomu oleju
 041 Czujnik ciśnienia doładowania oraz temperatury
 042 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym
 043 Czujnik elektronicznego pedału gazu
 044 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru
 045 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa
 046 Czujnik spalania stukowego
 047 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 048 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 049 Regulator ciśnienia oleju
 050 Złącze diagnostyczne OBD
 051 Wtyczka centralki elektronicznej ABS
 F001 Wartość niedostępna
 F002 Bezpiecznik F37 30A
 F003 Bezpiecznik F11 20A
 F004 Bezpiecznik F38 30A
 F005 Bezpiecznik F54 60A
 F006 Bezpiecznik F74 10A
 F007 Bezpiecznik F108 250A
 F008 Bezpiecznik F69
 F009 Bezpiecznik F09
 F010 Bezpiecznik F040 20A
 F011 Bezpiecznik F16 10A
 F012 Bezpiecznik F028 5A


 Pin Funkcja
 A01 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
 A02 Wtyczka ECU immobilizera – niezdefiniowana
 A03 Czujnik akumulatora inteligentnego – sygnał
 A04 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca – sygnał
 A05 Elektrozawór przepustnicy spalin – sterowanie PWM
 A06 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 A07 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 A08 Moduł silnika wentylatora chłodzenia silnika napędowego i klimatyzacji – sterowanie PWM
 A09 Nieokablowany
 A10 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
 A11 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 A12 Nieokablowany
 A13 Wtyczka elektronicznego urządzenia sterującego immobilizera – zasilanie +12 V
 A14 ECU sterowania silnika – CAN Sygnał H
 A15 Wtyczka ECU immobilizera – niezdefiniowana
 A16 Przełącznik elektronicznego pedału hamulca – sygnał
 A17 Wtyczka urządzenia sterującego ABS – sygnał
 A18 Nieokablowany
 A19 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 A20 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 A21 Złącze diagnostyczne OBD – sygnał linii cyfrowej
 A22 Nieokablowany
 A23 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
 A24 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 A25 Nieokablowany
 A26 Silniczek chłodzenia silnika – sterowanie PWM
 B01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B02 Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy – uziemienie
 B03 Nieokablowany
 B04 Nieokablowany
 B05 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
 B06 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
 B07 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
 B08 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
 B09 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
 B10 Szerokopasmowa sonda lambda – wirtualna masa +2,5 V
 B11 Szerokopasmowa sonda lambda – wirtualna masa +2,5 V
 B12 Szerokopasmowa sonda lambda – włączanie
 B13 Szerokopasmowa sonda lambda – włączanie
 B14 Czujnik ciśnienia ładowania układu hamowania – zasilanie +5 V
 B15 Czujnik ciśnienia serwohamulca – sygnał
 B16 Nieokablowany
 B17 Nieokablowany
 B18 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
 B19 Ogrzewanie sondy lambda – sygnał
 B20 Ogrzewanie sondy lambda – sygnał
 B21 Nieokablowany
 B22 Nieokablowany
 B23 Ogrzewanie sondy lambda – masa
 B24 Ogrzewanie sondy lambda – masa
 B25 Ogrzewanie sondy lambda – przełączanie
 B26 Ogrzewanie sondy lambda – przełączanie
 C01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 C02 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 C03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 D01 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 01, sygnał podstawowy
 D02 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 02, sygnał podstawowy
 D03 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 03, sygnał podstawowy
 D04 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 04, sygnał podstawowy
 D05 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 05, sygnał podstawowy
 D06 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 06, sygnał podstawowy
 E01 Nieokablowany
 E02 Nieokablowany
 E03 Regulator przepływu paliwa pod  niskim ciśnieniem – sterownik PWM
 E04 Czujnik pozycji neutralnej – sygnał
 E05 Czujnik pozycji neutralnej – uziemienie
 E06 Czujnik pozycji neutralnej – zasilanie +5 V
 E07 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 E08 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – uziemienie
 E09 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – masa
 E10 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał
 E11 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – zasilanie +5 V
 E12 Nieokablowany
 E13 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 E14 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – zasilanie +5 V
 E15 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
 E16 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
 E17 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał temperatury
 E18 Nieokablowany
 E19 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 E20 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 E21 Nieokablowany
 E22 Nieokablowany
 E23 Elektrozawór pochłaniacza EVAP– sterowanie PWM
 E24 Nieokablowany
 E25 Nieokablowany
 E26 Nieokablowany
 E27 Nieokablowany
 E28 Nieokablowany
 E29 Czujnik prędkości efektu Halla – uziemienie
 E30 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 E31 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym – zasilanie +5 V
 E32 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym – masa
 E33 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym – sygnał
 E34 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – sygnał
 E35 Urządzenie sterujące silnika – sygnał linii cyfrowej
 E36 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
 E37 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
 E38 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z podwójnym śledzeniem potencjometru – uziemienie
 E39 Nieokablowany
 E40 Nieokablowany
 E41 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 E42 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 E43 Nieokablowany
 E44 Nieokablowany
 F01 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 01
 F02 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 02
 F03 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 03
 F04 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 04
 F05 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 05
 F06 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 06
 F07 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 01
 F08 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 02
 F09 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 03
 F10 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 04
 F11 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 05
 F12 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa cylindra nr 06
 G01 Nieokablowany
 G02 Nieokablowany
 G03 Nieokablowany
 G04 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 G05 Elektrozawór regulacji wałka rozrządu – sterowanie PWM
 G06 Nieokablowany
 G07 Siłownik przepustnicy do spalin – sterownik PWM
 G08 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
 G09 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
 G10 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 G11 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – sygnał
 G12 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – sygnał
 G13 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 G14 Siłownik przepustnicy do spalin – sterownik PWM
 G15 Nieokablowany
 G16 Nieokablowany
 G17 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 G18 Elektrozawór regulacji wałka rozrządu – sterowanie PWM
 G19 Termostat płynu chłodzącego – sygnał
 G20 Nieokablowany
 G21 Nieokablowany
 G22 Nieokablowany
 G23 Nieokablowany
 G24 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – masa
 G25 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – masa
 G26 Silnik pompy płynu chłodzącego – sterownik PWM

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony