Diagnostyka

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

BMW serii 3 (E90) – benzyna
Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że ułatwi on Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie nowoczesnych pojazdów.


Samochody osobowe:
BMW/3 (‘05) (E90)/320i Kat/Sedan 3-bryłowy/N43 B20A/[09/07>]Siemens/MSD80/-/[09/07>]/Z automatyczną skrzynią biegów, z wentylatorem chłodzenia silnika 600 W oraz ABS Teves MK60


027 Przekaźnik przyłącza 30
B1 Akumulator
C10 Pojedyncze wbudowane cewki
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E10 Centralka elektroniczna ABS
E103 Moduł sterowania bramki chłodnicy
E112 Moduł regulacji pompy paliwa
E135 Jednostka sterowania węzła maski silnika
F004 Bezpiecznik 10 A
F006 Bezpiecznik 10 A
F011 Bezpiecznik 30 A
F016 Bezpiecznik 10 A
F017 Bezpiecznik 10 A
F028 Bezpiecznik 5 A
F033 Bezpiecznik 40 A
F037 Bezpiecznik 30 A
F038 Bezpiecznik 20 A
F039 Bezpiecznik 30 A
F092 Bezpiecznik 50 A
F101 Bezpiecznik 250 A
F108 Bezpiecznik 250 A
G1 Alternator
H63 Termostat płynu chłodzącego
I1 Wyłącznik zapłonu
I3 Przełącznik pedału hamulca elektronicznego
J100 Wtryskiwacze piezo
K2 Szybka linia CAN
M1 Rozrusznik
M13 Silnik zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z potencjometrem wycieraczek szyby przedniej
M130 Silnik wentylatora chłodzenia jednostki sterowania zarządzania silnika
M53 Silnik klapki chłodnicy
M6 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora
M74 Moduł silnika zaworu przepustnicy zmiennej geometrii przewodów
P1 Pompa paliwa
P14 Moduł pompy płynu chłodzącego
Q1 Kondensator przeciwzakłóceniowy
R5 Centralka elektroniczna immobilizera
R5 Centralka elektroniczna immobilizera
R76 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika
S113 Czujnik NOx
S16 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa
S174 Czujnik ciśnienia układu wspomagania hamulca
S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
S2 Analogowy miernik masy powietrza
S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
S33 Czujnik poziomu oleju
S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
S40 Sygnał pozycji neutralnej
S44 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego
S55 Czujnik ciśnienia oleju
S62 Czujnik temperatury spalin
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S77 Czujnik spalania stukowego
S80-1 Czujnik lambda szerokopasmowy
S80-2 Czujnik lambda szerokopasmowy
S84 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
S88 Inteligentny czujnik akumulatora
S95-1 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu
S95-2 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu
V11 Zawór EGR z potencjometrem
V134 Zawór sterujący oleju
V138 –1 Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu V138, 2 – Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu
V161 Elektrozawór zawieszenia silnika
V22 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod niskim ciśnieniem
V6 Elektrozawór oparów benzyny
X1 Złącze diagnostyczne

Pin Funkcja
A01 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
A02 EUS immobilizera – Niezdefiniowane
A03 Czujnik akumulatora inteligentnego – sygnał
A04 Przełącznik pedału hamulca elektronicznego – sygnał
A05 Nieokablowany
A06 Nieokablowany
A07 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
A08 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora –sterowanie PWM
A09 Moduł sterowania klapki chłodnicy – niezdefiniowany
A10 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
A11 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
A12 Nieokablowany
A13 Jednostka sterowania immobilizera – zasilanie +12 V
A14 ECU sterowania silnika – CAN sygnał H
A15 EUS immobilizera – niezdefiniowane
A16 Przełącznik pedału hamulca elektronicznego – sygnał
A17 Urządzenie sterujące ABS – sygnał
A18 Nieokablowany
A19 Nieokablowany
A20 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
A21 Gniazdo diagnostyczne – cyfrowy sygnał liniowy
A22 Nieokablowany
A23 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
A24 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
A25 Nieokablowany
A26 Silnik wentylatora chłodzenia jednostki sterowania zarządzania silnika – sterowanie PWM
B01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B02 Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy – uziemienie
B03 Nieokablowany
B04 Nieokablowany
B05 Szerokopasmowa sonda lambda - sygnał
B06 Szerokopasmowa sonda lambda – sygnał
B07 Szerokopasmowa sonda lambda – sygnał
B08 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
B09 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
B10 Czujnik lambda szerokopasmowy – masa
B11 Czujnik lambda szerokopasmowy – masa
B12 Szerokopasmowy czujnik lambda – włączanie
B13 Szerokopasmowy czujnik lambda – włączanie
B14 Czujnik ciśnienia ładowania układu hamowania – zasilanie +5 V
B15 Czujnik ciśnienia servohamulca – sygnał
B16 Nieokablowany
B17 Nieokablowany
B18 Szerokopasmowa sonda lambda – sygnał
B19 Nieokablowany
B20 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – sygnał
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – masa
B24 Nieokablowany
B25 Nieokablowany
B26 Sonda lambda z nagrzewnicą – przełącznik
C01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
C02 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
C03 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
C04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
C06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
D01 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 01, sygnał podstawowy
D02 Nieokablowany
D03 Nieokablowany
D04 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 04, sygnał podstawowy
D05 Pojedyncze zintegrowane cewki – cylinder nr 03, sygnał podstawowy
D06 Pojedyncze zintegrowane cewki v cylinder nr 02, sygnał podstawowy
E01 Zawór EGR z potencjometrem – sterowanie PWM
E02 Zawór EGR z potencjometrem – sterowanie PWM
E03 Nieokablowany
E04 Czujnik pozycji neutralnej – sygnał
E05 Czujnik pozycji neutralnej – uziemienie
E06 Czujnik pozycji neutralnej – zasilanie +5 V
E07 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
E08 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – uziemienie
E09 Zawór EGR z potencjometrem – uziemienie
E10 Zawór EGR z potencjometrem – sygnał
E11 Zawór EGR z potencjometrem – zasilanie +5 V
E12 Elektrozawór podpory silnika – sterowanie PWM
E13 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
E14 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – zasilanie +5 V
E15 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
E16 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
E17 Czujnik poziomu oleju – sygnał
E18 Nieokablowany
E19 Czujnik spalania stukowego – sygnał
E20 Czujnik spalania stukowego – sygnał
E21 Czujnik temperatury spalin – masa
E22 Czujnik NOx – sygnał CAN L
E23 Zawór oczyszczania pochłaniacza – sterowanie PWM
E24 Nieokablowany
E25 Analogowy miernik masy powietrza – zasilanie +5 V
E26 Analogowy miernik masy powietrza – sygnał
E27 Analogowy miernik masy powietrza – uziemienie (masa)
E28 Analogowy miernik masy powietrza – sygnał temperatury
E29 Czujnik prędkości efektu Halla – uziemienie
E30 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
E31 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego – zasilanie +5 V
E32 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego – masa
E33 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
E34 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – sygnał
E35 Alternator – cyfrowy sygnał linii
E36 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
E37 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
E38 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – uziemienie
E39 Nieokablowany
E40 Moduł silnika zaworu przepustnicy przewodów geometrii zmiennej – sterowanie PWM
E41 Czujnik spalania stukowego – sygnał
E42 Czujnik spalania stukowego – sygnał
E43 Czujnik temperatury spalin – sygnał
E44 Czujnik NOx – sygnał CAN H
F01 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 01
F02 Nieokablowany
F03 Wtryskiwacze piezoelektryczne – cylinder nr 04, sterowanie wtryskiwaczem
F04 Nieokablowany
F05 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 03
F06 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 02
F07 Wtryskiwacze piezoelektryczne – uziemienie cylindra 1
F08 Nieokablowany
F09 Wtryskiwacze piezoelektryczne – cylinder nr 04, masa
F10 Nieokablowany
F11 Wtryskiwacze piezoelektryczne – cylinder nr 03, masa
F12 Wtryskiwacze piezoelektryczne – cylinder nr 02, masa
G01 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa pod niskim ciśnieniem – sterownik PWM
G02 Czujnik ciśnienia oleju silnika – zasilanie +5 V
G03 Czujnik ciśnienia oleju silnika – sygnał
G04 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
G05 Elektrozawór regulacji obrotu wałka rozrządu – sterownik PWM
G06 Czujnik ciśnienia oleju silnika – masa
G07 Nieokablowany
G08 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
G09 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
G10 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
G11 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – sygnał
G12 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – sygnał
G13 Nieokablowany
G14 Nieokablowany
G15 Elektrozawór regulacji przepływu oleju – sterowanie PWM
G16 Nieokablowany
G17 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
G18 Elektrozawór regulacji obrotu wałka rozrządu – sterownik PWM
G19 Termostat płynu chłodzącego – sygnał
G20 Nieokablowany
G21 Nieokablowany
G22 Nieokablowany
G23 Nieokablowany
G24 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – masa
G25 Czujnik Halla położenia wałka rozrządu – masa
G26 Moduł pompy płynu chłodzącego – sterowanie PWM

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ p 1 ponad rok temuocena: 100%  jak można zobaczyć ten schemat ?
    oceń komentarz 1 0 zgłoś do moderacji
do góry strony