Diagnostyka

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

BMW serii 3 (E90) – diesel
Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że ułatwi on Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie nowoczesnych pojazdów.

Samochody osobowe:
BMW/3 (‘05) (E90)/320 d/Sedan 3-bryłowy/20 4D 4 (M47)/[--/05>--/07]
Bosch/-/-/-/Z automatyczną skrzynią biegów

18853 right Legenda elementów – schemat sterowania silnikiem
 001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 002 Przekaźnik główny
 003 Elektrozawór recyrkulacji spalin (EGR)
 004 Elektrozawór regulacyjny przepustnicy turbulencji
 005 Czujnik poziomu oleju silnika
 006 Opornik odpowietrznika silnika
 007 Sonda lambda za katalizatorem
 008 Silniczek wentylatora
 009 Czujnik fazy
 010 Siłownik zaworu przepustnicy
 011 Czujnik ciśnienia doładowania
 012 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
 013 Elektrozawór regulacyjny przepływu paliwa
 014 Podłączenie do rozrusznika
 015 Akumulator
 016 Elektrowentylator
 017 Miernik masy powietrza
 018 Czujnik temperatury powietrza dolotowego
 019 Wtyczka systemu dostępu do samochodu
 020 Wtyczka centralki elektronicznej kolumny kierownicy
 021 Wtyczka sterowania biegami
 022 Wtyczka pompy paliwowej z regulacją elektroniczną
 023 Wyłącznik zapłonu
 024 Wtyczka czujnika akumulatora
 025 Podłączenie do elektronicznego urządzenia sterującego EUS dynamicznej kontroli stabilizacji (ABS/DSC)
 026 Wtyczka wyłącznika świateł stopu
 027 Wtyczka modułu obszaru na nogi
 028 Wtyczka czujnika przyspieszenia wzdłużnego
 029 Wtyczka czujnika kąta skrętu
 030 Wtryskiwacze Common Rail
 031 Wtyk czujnika położenia pedału gazu
 032 Podłączenie do przekaźnika sprężarki klimatyzacji
 033 Złącze diagnostyczne OBD
 034 Wtyczka nagrzewnicy gaźnika
 035 Wtyczka ogrzewania i klimatyzacji
 036 Wtyczka alternatora
 037 Moduł elektroniczny świec żarowych
 038 Świece żarowe
 039 Wyłącznik ciśnienia oleju silnika
 040 Potencjometr ciśnienia szyny paliwa
 041 Potencjometr ciśnienia doładowania
 042 Czujnik temperatury powietrza doładowania
 043 Czujnik temperatury spalin
 044 Szyny danych CAN
 045 Potencjometr ciśnienia reakcji spalin
 046 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 047 Czujnik obrotów
 048 Czujnik temperatury paliwa
 F001 Bezpiecznik F 001 na 20 A
 F002 Bezpiecznik F 002 na 20 A
 F003 Bezpiecznik F 003 na 30 A
 F004 Bezpiecznik F 004 na 10 A
 F005 Bezpiecznik F 203 na 100 A
 F006 Bezpiecznik F 069 50 A
 F007 Bezpiecznik F 108 na 250 A

18854 right Pin Funkcja
 A01 Nieokablowany
 A02 Nieokablowany
 A03 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 03 – aktywacja
 A04 Nieokablowany
 A05 Nieokablowany
 A06 Potencjometr ciśnienia doładowania – masa
 A07 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 A08 Nieokablowany
 A09 Czujnik temperatury spalin – masa
 A10 Wyłącznik ciśnienia oleju silnika – sygnał
 A11 Czujnik temperatury paliwa – masa
 A12 Sonda lambda przed katalizatorem – sygnał nr 04
 A13 Nieokablowany
 A14 Czujnik fazy – masa
 A15 Czujnik obrotów – masa
 A16 Sonda lambda przed katalizatorem – aktywacja potencjałem ujemnym nagrzewnicy
 A17 Nieokablowany
 A18 Nieokablowany
 A19 Nieokablowany
 A20 Nieokablowany
 A21 Nieokablowany
 A22 Nieokablowany
 A23 Nieokablowany
 A24 Nieokablowany
 A25 Nieokablowany
 A26 Nieokablowany
 A27 Wtrysk typu Common Rail nr 03 – aktywacja potencjałem ujemnym
 A28 Nieokablowany
 A29 Nieokablowany
 A30 Potencjometr ciśnienia szyny paliwa – zasilanie z urządzenia sterującego
 A31 Nieokablowany
 A32 Potencjometr ciśnienia doładowania – zasilanie z urządzenia sterującego
 A33 Potencjometr ciśnienia reakcji spalinowej – zasilanie z urządzenia sterującego
 A34 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 A35 Nieokablowany
 A36 Sonda lambda przed katalizatorem – sygnał nr 03
 A37 Nieokablowany
 A38 Czujnik poziomu oleju silnika – sygnał
 A39 Czujnik obrotów – zasilanie z centralki
 A40 Nieokablowany
 A41 Nieokablowany
 A42 Nieokablowany
 A43 Nieokablowany
 A44 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 A45 Miernik masy powietrza – sygnał
 A46 Czujnik temperatury powietrza dolotowego – sygnał
 A47 Miernik masy powietrza, czujnik temperatury powietrza dolotowego – masa
 A48 Nieokablowany
 A49 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 01 – aktywacja
 A50 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 02 – aktywacja
 A51 Wtryskiwacz typu Common Rail nr 04 – aktywacja
 A52 Nieokablowany
 A53 Nieokablowany
 A54 Potencjometr ciśnienia doładowania v – sygnał
 A55 Nieokablowany
 A56 Potencjometr ciśnienia szyny paliwa – sygnał
 A57 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
 A58 Nieokablowany
 A59 Potencjometr ciśnienia reakcji spalin – sygnał
 A60 Sonda lambda przed katalizatorem – sygnał nr 02
 A61 Nieokablowany
 A62 Czujnik fazy – sygnał
 A63 Nieokablowany
 A64 Nieokablowany
 A65 Nieokablowany
 A66 Nieokablowany
 A67 Nieokablowany
 A68 Moduł elektroniczny świec żarowych - sygnał nr 01
 A69 Wtyczka alternatora – sygnał
 A70 Moduł elektroniczny świec żarowych – sygnał nr 02
 A71 Elektrozawór regulacyjny ilości – aktywacja potencjałem ujemnym
 A72 Elektrozawór ciśnienia szyny paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A73 Wtrysk typu Common Rail nr 01 – aktywacja potencjałem ujemnym
 A74 Wtrysk typu Common Rail nr 02 – aktywacja potencjałem ujemnym
 A75 Wtrysk typu Common Rail nr 04 – aktywacja potencjałem ujemnym
 A76 Nieokablowany
 A77 Nieokablowany
 A78 Potencjometr ciśnienia szyny paliwa – masa
 A79 Nieokablowany
 A80 Potencjometr ciśnienia doładowania – masa
 A81 Potencjometr ciśnienia reakcji spalin – masa
 A82 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 A83 Potencjometr ciśnienia doładowania – sygnał
 A84 Sonda lambda przed katalizatorem – sygnał nr 01
 A85 Nieokablowany
 A86 Czujnik poziomu oleju silnika – masa wzorcowa
 A87 Czujnik obrotów – sygnał przy uruchomionym silniku
 A87 Czujnik obrotów – sygnał przy zapłonie
 A88 Nieokablowany
 A89 Nieokablowany
 A90 Nieokablowany
 A91 Nieokablowany
 A92 Nieokablowany
 A93 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
 A94 Elektrozawór recyrkulacji spalin (EGR) – aktywacja potencjałem ujemnym
 A95 Elektrozawór regulacyjny przepustnicy turbulencji – aktywacja potencjałem ujemnym
 A96 Siłownik przepustnicy – aktywacja potencjałem ujemnym
 B01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika nr 01
 B02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 01
 B03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika nr 02
 B04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 02
 B05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika nr 03
 B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 03
 B07 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z klucza
 B08 Nieokablowany
 B09 Nieokablowany
 B10 Wtyczka systemu dostępu do samochodu – sygnał nr 2
 B11 Wtyczka nagrzewnicy paliwa – sygnał
 B12 Wtyczka ogrzewania i klimatyzacji – sygnał nr 02
 B13 Nieokablowany
 B14 Wtyczka czujnika akumulatora – sygnał
 B15 Nieokablowany
 B16 Nieokablowany
 B17 Nieokablowany
 B18 Nieokablowany
 B19 Silniczek wentylatora – aktywacja potencjałem ujemnym
 B20 Nieokablowany
 B21 Nieokablowany
 B22 Nieokablowany
 B23 Wtyczka systemu dostępu do samochodu, wtyczka wyłącznika światła stopu – sygnał
 B24 Nieokablowany
 B25 Nieokablowany
 B26 Nieokablowany
 B27 Nieokablowany
 B28 Nieokablowany
 B29 Wtyczka czujnika położenia pedału gazu – masa nr 02
 B30 Wtyczka czujnika położenia pedału gazu – masa nr 01
 B31 Nieokablowany
 B32 Nieokablowany
 B33 Linia szyny danych CAN – sygnał linia szyny danych CAN (L)
 B34 Wtyczka systemu dostępu do samochodu – sygnał nr 1
 B35 Nieokablowany
 B36 Wtyczka wyłącznika światła stopu, wtyczka elektronicznego urządzenia sterującego EUS dynamicznej kontroli stabilizacji (ABS/DSC), wtyczka modułu przedziału na stopy – sygnał
 B37 Nieokablowany
 B38 Nieokablowany
 B39 Wtyczka czujnika położenia pedału gazu – sygnał nr 02
 B40 Elektrowentylator – sygnał
 B41 Nieokablowany
 B42 Nieokablowany
 B43 Wtyczka czujnika położenia pedału gazu – zasilanie z elektronicznego urządzenia sterującego EUS nr 02
 B44 Wtyczka ogrzewania i klimatyzacji – sygnał nr 01
 B45 Nieokablowany
 B46 Linia szyny danych CAN – sygnał linia szyny danych CAN (H)
 B47 Nieokablowany
 B48 Nieokablowany
 B49 Podłączenie do elektronicznego urządzenia sterującego EUS dynamicznej kontroli stabilizacji (ABS/DSC) – sygnał
 B50 Nieokablowany
 B51 Nieokablowany
 B52 Wtyczka czujnika położenia pedału gazu – sygnał nr 01
 B53 Gniazdo diagnostyczne OBD – sygnał B54 Nieokablowany
 B55 Nieokablowany
 B56 Wtyczka czujnika położenia pedału gazu – zasilanie z elektronicznego urządzenia sterującego EUS nr 01
 B57 Nieokablowany
 B58 Podłączenie do Przekaźnika sprężarki klimatyzacji – sygnał

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony