ponad rok temu  15.09.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Bosch na targach Automechanika 2016
Strona 2 z 2

LTB 300

LTB 300 to specjalne, wypoziomowane stanowisko warsztatowe dostosowane do wykonywania różnych zadań diagnostycznych. Umożliwia ono za pomocą przyrządu do kontroli i regulacji świateł HTD 815 precyzyjne sprawdzenie i ustawienie reflektorów, zgodnie z aktualnymi przepisami. Ponadto LTB 300 jest wyposażone w obrotnice dla przednich kół. Korzystając z FWA 4630/50 – przyrządu do badania geometrii kół typu 3D, warsztaty mogą na stanowisku przeprowadzać pomiary ustawienia osi oraz określać geometryczną oś jazdy.
To z kolei stwarza warunki do kalibrowania w warsztacie za pomocą przyrządu DAS 1000 systemów wspomagania kierowcy, takich jak system zachowania odległości od poprzedzającego pojazdu lub system rozpoznawania znaków drogowych.

Serwis opon

Dzięki kompaktowej budowie, nowa elektroniczna wyważarka do kół WBE 4120 D jest przeznaczona szczególnie do warsztatów o ograniczonej powierzchni stanowiska. Urządzenie umożliwia wyważanie kół wszystkich typów pojazdów – od motocykli aż do samochodów dostawczych. Pracę z urządzeniem ułatwiają wewnętrzne, elektroniczne ramię pomiarowe "Alueasy" oraz pakiet oprogramowania, który uwzględnia wszystkie statystyczne oraz dynamiczne programy wyważania.

Kolejną nowością w ofercie firmy Bosch jest montażownica opon TCE 4400-22 z innowacyjną koncepcją korpusu tzw. G-frame dla uzyskania większej sztywności konstrukcji. Urządzenie jest wyposażone w stół obrotowy do zewnętrznego mocowania obręczy 22-calowych oraz w głowicę montażową, pneumatycznie pozycjonowaną i blokowaną, jak również w łatwą w obsłudze łopatę do odrywania oraz w pomocniczą kolumnę TCE 330. Pozwala to na łatwe i bezpieczne mocowanie obręczy wszystkich standardów, w tym z oponami typu UHP.

Pomoc techniczna i usługi

W październiku 2016 Bosch wprowadzi nowy Trouble Ticket System (TTS), który pozwoli warsztatom łatwiej, bardziej intuicyjnie i znacznie szybciej tworzyć Ticket (ang. bilet) w kontekście problematycznych przypadków naprawy. Jednocześnie oferuje on rozszerzoną funkcję wyszukiwania istniejących Ticket, również w bazie wiedzy. Umieszczenie i edycja „biletów” mogą być wykonywane na tabletach lub smartfonach. Zwiększa to elastyczność pracy mechanika w warsztacie. Ponadto aplikacja How2Fix dla smartfonów z systemem Android oraz iOS otrzymała nowy design i ulepszoną funkcję wyszukiwania w bazie wiedzy.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony