Sieci warsztatowe

7 miesięcy temu  09.02.2022, ~ Administrator   

Bosch Service

Nazwa sieci warsztatowej
Bosch Service to międzynarodowa sieć niezależnych warsztatów naprawczych, składająca się z:

  • Bosch Car Service – serwisów kompleksowo obsługujących auta wszystkich marek,
  • Bosch Diesel Service/Centrum – warsztatów specjalistycznych (naprawy systemów zasilania silników Diesla we wszystkich typach pojazdów).

Nazwa podmiotu organizującego sieć
Robert Bosch Sp. z o.o. 

Określenie działalności
Warsztaty Bosch Car Service kompleksowo obsługują pojazdy wszystkich marek, także w okresie gwarancji producenta i floty samochodowe. Dzięki temu stanowią wiarygodną i konkurencyjną alternatywę dla serwisów autoryzowanych przez producentów samochodów. Warsztaty są samodzielne pod względem finansowym i prawnym, a z firmą Bosch łączy je umowa autoryzacyjna.

Liczba zrzeszonych członków
Polska – ponad 425, świat – ponad 15 000.

Rodzaje usług
Bosch Car Service:

  • przeglądy okresowe, naprawy eksploatacyjne, także z wykorzystaniem protokołu Pass-Thru, 
  • diagnostyka i naprawy systemów zasilania silników, układów hamulcowych, elementów elektrotechniki i elektroniki, 
  • serwis klimatyzacji,
  • kalibracja czujników, kamer i radarów związanych z asystentami jazdy, 
  • naprawy układów bezpieczeństwa (ABS/ASR/ESP),
  • obsługa pojazdów również w okresie gwarancji producenta.

Bosch Diesel Centrum/Service: naprawa zespołów Diesla na stanowiskach probierczych firmy Bosch.

Korzyści z członkostwa w sieci
Członkowie Bosch Service otrzymują szerokie wsparcie w postaci dostępu do najnowocześniejszego sprzętu do diagnostyki, efektywnej logistyki części zamiennych i działań marketingowych, m.in.:

  • pakiet startowy o wartości ponad 3000 zł,
  • wysokie wynagrodzenie roczne proporcjonalne do wartości zakupów części Bosch i standardu serwisu,
  • dofinansowanie do spójnego oznakowania serwisu,
  • korzystne warunki zakupu wyposażenia warsztatowego,
  • rabaty do 20% na szkolenia techniczne Bosch,
  • doradztwo techniczne,
  • szkolenia marketingowe, np. z Facebooka, Google Ads, oraz szkolenia nietechniczne,
  • doradztwo w zarządzaniu serwisem (w tym m.in. bezpłatne audyty standardów jakości i testy tajemniczego klienta, indywidualne projekty w lokalizacji serwisu),
  • ogólnopolskie kampanie wizerunkowe w mediach i social mediach,
  • sezonowe akcje marketingowe,
  • wsparcie w lokalnej promocji serwisu,
  • bezpłatna strona WWW i e-mail,
  • wpis do centralnej wyszukiwarki serwisów,
  • bezpłatna obsługa wizytówki w Google Moja Firma.

Zobowiązania członków

  • Dbałość o standard infrastruktury, wyposażenia i wizualizacji serwisu.
  • Reprezentowanie Bosch Service na lokalnym rynku.
  • Jednolity standard obsługi klienta.
  • Realizacja zakupów części Bosch.
  • Regularne szkolenia personelu technicznego i nietechnicznego.

Struktura zarządzania siecią
Sieć Bosch Car Service zarządzana jest przez Dział Rozwoju Koncepcji Serwisowych, a Bosch Diesel Service/Center przez Dział Techniczny.

Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Cykliczne spotkania z siecią (w dobie pandemii również online), wizyty opiekunów, biuletyny elektroniczne.

Dostawy i czas realizacji
Bieżące dostawy poprzez ogólnopolską sieć dystrybutorów części.

Plany rozwoju
101 lat po otwarciu pierwszego warsztatu serwisy sieci Bosch Service są liderami na rynku niezależnych serwisów jako nowocześni dostawcy kompleksowych usług. Nadrzędnymi wartościami są dbałość o satysfakcję klienta i wysoką jakość oferowanych usług, także w zakresie serwisu aut na gwarancji.

Prowadzisz serwis samochodowy z min. 3 stanowiskami i chciałbyś dołączyć do naszej sieci? Wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie warsztatybosch.pl, wyślij zapytanie na adres: bcs@pl.bosch.com lub skontaktuj się z jednym z regionalnych opiekunów.

Warunki przystąpienia do sieci
Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci są dostępne na stronach: WarsztatyBosch.pl oraz Bosch-Diesel-Service.pl.

Regionalni opiekunowie sieci:
1. Bartosz Jankowski, tel. 506 794 024
2. Mateusz Góralski, tel. 602 417 164
3. Marcin Kużawa, tel. 602 279 672
4. Arkadiusz Marciniak, tel. 692 469 593
5. Witold Jurga, tel. 602 417 165
6. Bartosz Wójcik, tel. 500 213 029

Robert Bosch Sp. z o.o.
Jutrzenki 105, 02-231 Warszawa
bcs@pl.bosch.com

B1 - prenumerata NW podstrony

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony