Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Bosch w “pięćsetce”

Nowy Fiat 500 uwodzi nie tylko wyglądem. Jak potwierdzają testy, model jest także jednym z najbezpieczniejszych w segmencie małych samochodów. Do tego kultowego już auta Bosch dostarcza kompletny układ hamulcowy oraz dbające o dynamikę i oszczędną pracę silnika systemy wtrysku. Jazdę Fiatem 500 uprzyjemnia system car audio Blaupunkta. 4 lipca tego roku w Turynie, dokładnie 50 lat po premierze zaprojektowanego przez Dantego Giacosę Fiata 500, zaprezentowano światowej opinii publicznej odmłodzoną “pięćsetkę”. Auto spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem we Włoszech i Francji; teraz rusza podbijać kolejne rynki europejskie – niemiecki, hiszpański, szwajcarski, austriacki i polski. Model wyposażony jest w liczne systemy bezpieczeństwa aktywnego dostarczane przez firmę Bosch, takie jak ABS uzupełniony o EBD, stabilizujący tor jazdy ESP (Electronic Stability Program), system antypoślizgowy ASR (Anti Slip Regulation), funkcja HBA (Hydraulic Brake Assistance) oraz system Hill Holder. Ponadto w skład systemu hamulcowego pojazdu wchodzą zaciski hamulców tarczowych przednich oraz tylny hamulec bębnowy Boscha.



Nowy Fiat 500 produkowany jest wyłącznie w fabryce w Tychach. Dostępne są trzy jednostki napędowe - dynamiczne, jeśli chodzi o osiągi, ale bardzo oszczędne w zużyciu paliwa i szanujące środowisko naturalne. Wersje z silnikiem benzynowym o pojemności 1,4 litra i mocy 100 KM wyposażone są we wtrysk benzyny Boscha. Oferowana jest również wersja z silnikiem wysokoprężnym 1,3-litrowym o mocy 75 KM z DPF (filtrem cząstek stałych), wyposażonym w układ wtryskowy Common Rail oraz świece żarowe Boscha, które zapewniają niezawodny rozruch nawet przy bardzo niskiej temperaturze.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony