Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

CAR

– znaczy bezpiecznie

CAR to firma z tradycjami, która powstała 35 lat temu. Założona została w 1971 roku w miejscowości Cazzago San Martino we Włoszech. Stały rozwój i połączenie z firmą Inter Brakes spowodowało osiągnięcie pułapu produkcji na poziomie 3 milionów tarcz rocznie. By sprostać takiej wielkości produkcji, fabryka rozrosła się i zajmuje obecnie 20 000 metrów kwadratowych.

CAR wchodzi w skład międzynarodowej grupy OMR, skupiającej producentów części i dostarczającej produkty na oryginalny montaż do wielu firm. Znajdziemy wśród nich Volkswagena, koncern GM, Fiata, Forda czy Mercedesa. Koncern OMR produkuje m.in. korpusy i głowice do dobrze nam znanych silników Fire. Jest również dostawcą dla Ferrari. Ponad połowa produkcji CAR trafia na oryginalny montaż, ponadto duży procent jest kupowany i pakowany przez inne znane firmy.

CAR to sprawdzona jakość i bezpieczeństwo
CAR współpracuje z takimi koncernami jak ATE, Valeo, Lucas czy Bosch. Sumując produkcję dla strategicznych odbiorców i produkcję bezpośrednio na oryginalny montaż, okazuje się, że tylko niewielka część trafia na aftermarket.
Produkty CAR-a to najwyższa jakość. Produkcja odbywa się na najnowocześniejszych maszynach, zaś linia jest w pełni zautomatyzowana. Kontrola jakości opiera się na najbardziej niezawodnym i wiarygodnym systemie – kontroli elektronicznej. Czynności wykonywane przez ludzi są ograniczone do minimum, co pozwala na osiągnięcie wzorowej powtarzalności produkcji poszczególnych referencji. Eliminuje to niebezpieczeństwo występowania wadliwych partii towaru. Aby osiągnąć najwyższy poziom jakości towaru gotowego, kontrolowanie właściwości rozpoczyna się już od surowego materiału i komponentów używanych do produkcji tarcz. Wykorzystywane są wszelkie dostępne analizy chemiczne i bazujące na metaloznawstwie. Potwierdzeniem tej jakości są certyfikaty homologacji TUV, jakości ISO 9001 i certyfikaty ABE. Najwyższa jakość produktów, taka sama jak produktów montowanych na oryginalne wyposażenie, gwarantuje pełne bezpieczeństwo użytkownika. Bardzo dobre komponenty wraz z najnowocześniejszymi sposobami produkcji zapewniają tarcze spełniające wszelkie normy bezpieczeństwa, co jest bardzo istotne, jeżeli chodzi o hamulce.

Nie mogą one zawieść, muszą być odporne na zmienną temperaturę i w sytuacjach krytycznych spełnić pokładane w nich nadzieje wyprowadzenia z opresji i uratowania zdrowia i życia. Dlatego warto montować produkty sprawdzone i renomowane.


Atrakcyjna oferta
CAR produkuje w sumie ponad 800 referencji tarcz do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych jeżdżących w Europie i poza nią. Nie ustaje we wprowadzaniu nowości, firma zapowiedziała już blisko 100 nowości na ten rok. W ofercie pojawią się tarcze zarówno do popularnych nowych samochodów jak Peugeot 107, Citroen C1 czy Kia Picanto, jak i nietypowych, szybkich aut, jakimi są Mercedesy AMG, Alfy GTA czy Porsche Boxter Carrera.

CAR z powodzeniem konkuruje jakością z potentatami na rynku, jakimi niewątpliwie są Brembo czy Lucas. W połączeniu z nowym katalogiem, obejmującym wiele modeli (także nowych, które pojawiły się niedawno, bo w 2005 roku) jest idealną ofertą dla klientów poszukujących zamienników w umiarkowanej cenie do części oferowanych przez ASO. W gamie CAR-a znajdziemy praktycznie wszystko, czego klient może zażądać. w Polsce wyłącznym dystrybutorem produktów CAR jest firma Inter-Team

CAR w sporcie motorowym
Wieloletnia produkcja tarcz we Włoszech – kraju sportu motorowego – zobowiązuje do tego, by firma była w nim widoczna. Dlatego CAR pojawiał się i pojawia na różnych imprezach, sponsorując kolejne ekipy wyścigowe. Parę lat temu zdobywał doświadczenia, będąc wśród sponsorów zespołu Minardi w Formule 1. W latach dziewięćdziesiątych XX w. sponsorował jeden z legendarnych samochodów wyścigowych – Ferrari 333 SP. Jest to bolid produkowany w latach 1993-2000. W sumie pojawiło się 40 sztuk tego auta, dlatego obecnie jego egzemplarze warte są nawet milion dolarów. Auto rozpędzało się w 3,3 sek do 100km/h i osiągało maksymalną prędkość blisko 370km/h. Ważyło zaledwie 862 kilogramy i dysponując mocą 650 KM (czyli 750 KM/tonę) zapewniało niewiarygodne osiągi. Bolid startował w wielu wyścigach różnych eliminacji. Osiągał wiele sukcesów, plasując się w czołówkach wyścigów. W roku 1996 ustanowił rekord okrążenia w sławnym wyścigu Le Mans, nie wygrywając, niestety, z powodu kolizji. Starty zakończył w 2002 roku na innym 24-godzinnym wyścigu – w Daytonie. Do napędu tego Ferrari służył silnik budowany na podstawie doświadczeń z F1. Osiągał nawet 11 000 obrotów na minutę. Ten silnik, po kolejnych modyfikacjach, trafił do kultowego Ferrari F50. Obecnie CAR sponsoruje serię wyścigów włoskich pojazdów prototypowych. W zeszłym roku za kierownicą bolidu Osella PA21P Honda kierowca Fabio Francia zdobył tytuł w klasie CN2. Młody zawodnik już od szeregu lat zajmuje miejsca w ścisłej czołówce, m.in. w wyścigach aut turystycznych w 2000 roku w klasie N4.


Profity sportowe dla zwykłych użytkowników
CAR już od paru lat stara się wykorzystać zdobywaną w różnych dziedzinach wiedzę do produkcji elementów dla zwykłych użytkowników. Oprócz gwarancji jakości zwykłych tarcz idzie krok dalej, tworząc linię HIGH PERFORMANCE – tarcz nacinanych i wierconych. Ten produkt łączy korzyści tarcz nacinanych, jakimi są lepsze oczyszczanie, odprowadzanie gazów i ciągła optymalizacja współpracy klocka hamulcowego z lepszym chłodzeniem i zmniejszeniem wagi tarczy wierconej. Użyta do produkcji tej tarczy stal jest najwyższej jakości i zapobiega wichrowaniu się mimo osłabienia materiału nacięciami i wierceniem. Teraz, dzięki firmie CAR, z dokonań myśli technicznej, które wcześniej były zarezerwowane tylko dla sportów wyczynowych, mogą korzystać także zwykli zjadacze chleba.


INTER-TEAM Sp. z o.o.
tel. 022 339 89 00
www.inter-team.com.pl
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony