Paliwa i oleje

2 miesiące temu  16.09.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Castrol EDGE 0W-20 LL IV z APROBATAMI BMW, Mercedes-Benz i Volkswagena

Castrol EDGE to zaawansowana linia olejów silnikowych firmy, zaprojektowana i opracowana po to, aby sprostać najbardziej wymagającym specyfikacjom. Castrol wprowadza nowej generacji olej silnikowy 0W-20 o niskiej lepkości i długiej żywotności – Castrol EDGE 0W-20 LL IV. To pierwszy środek smarny tego typu, który uzyskał jednocześnie najnowsze aprobaty w zakresie niskiej lepkości od firm BMW, Mercedes-Benz i Volkswagen.

Nowy produkt przeznaczony jest do stosowania w pojazdach z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi i hybrydowymi. Dostępny jest dla konsumentów i serwisów w jedno-, cztero- i pięciolitrowych opakowaniach.
Aby sprostać wielu nowym wymaganiom branży, Castrol pracował nad trzema ważnymi wariantami o długiej żywotności: 0W-20, 0W-30 i 5W-30, które spełniają wymagania 16 specyfikacji producentów OEM i atestów branżowych. Program ten charakteryzował się złożonością i dogłębną analizą – wymagał ponad 110 testów silników pracujących przez ponad 35 tys. godzin i przeszło 100 cykli prób laboratoryjnych.
Castrol przeprowadził setki indywidualnych testów, aby dowieść zdolności środka smarnego do zmniejszania tarcia, minimalizowania kontaktu metal-metal, zapobiegania zużyciu i korozji oraz działania w ekstremalnie wysokich i niskich temperaturach.
Castrol EDGE 0W-20 LL IV zaprojektowano z myślą o uzyskaniu trzech formalnych zatwierdzeń powszechnie uznawanych za jedne z najbardziej rygorystycznych w branży: BMW Longlife-17 FE+, MB-Approval 229.72 (od Mercedes-Benz) i VW 508 00/509 00 (od Volkswagena). Ponadto nowy środek smarny ma zatwierdzenie Porsche C20, spełnia specyfikację Ford WSS-M2C956-A1, a także wymagania producentów OEM zalecających oleje ACEA C5 lub ACEA C6 0W-20.
Castrol EDGE 0W-20 LL IV, testowany rygorystycznie przez ponad 10 tys. godzin, redukuje tarcie, podnosi wydajność i ogranicza szkodliwe emisje. Nowy produkt powstał po to, by sprostać wielu wyzwaniom związanym z nowoczesnymi silnikami. Podczas gdy mniejsze, mocniejsze jednostki mogą pomagać oszczędzać paliwo, częstsze stosowanie turbosprężarki zwiększa ciśnienie wewnątrz silnika – formuła Castrol EDGE 0W-20 LL IV o niskiej lepkości minimalizuje energię wymaganą do przemieszczania go po wewnętrznych elementach silnika.
Castrol stosuje oficjalne testy branżowe silników i badania producentów OEM. Nowe oleje są poddawane testom – w stosownych przypadkach w ramach najnowszej konstrukcji silnika – przez setki godzin przy wysokich wartościach ciśnienia i temperatury. W testach tych Castrol ocenia również wpływ paliw o różnej jakości i w różnych warunkach pracy.
– Obecność w czołówce dynamicznej branży możliwa jest po części dzięki współpracy Castrol z producentami pojazdów w celu opracowywania olejów silnikowych, które poprawiają osiągi i zwiększają wydajność – komentuje Ralf Wobben, specjalista ds. marki i produktu w Castrol Europe. – Nasz pierwszy na świecie środek smarny o niskiej lepkości 0W-20 typu „combi” pokazuje, w jaki sposób wykorzystujemy najnowsze osiągnięcia technologiczne do stworzenia produktu, który nadaje się do wielu zastosowań. Castrol EDGE to nasza najbardziej zaawansowana linia olejów silnikowych.
Aby dowiedzieć się więcej o linii produktów Castrol EDGE, odwiedź stronę www.castrol.com/pl/ekspert.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony