Części i regeneracja

ponad rok temu  17.11.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Castrol rozpoczyna kampanię „Trzymaj poziom”

Tej jesieni Castol rozpoczyna kampanię marketingową „Trzymaj poziom”, zachęcając właścicieli samochodów do oddawania pojazdu do warsztatu celem kontroli poziomu oleju w silniku. Firma stworzyła pakiet marketingowy dla serwisów, który pomaga promować tę kampanię i motywować obecnych oraz potencjalnych klientów do odwiedzania warsztatów w celu sprawdzenia poziomu oleju, jeśli nie potrafią tego zrobić samodzielnie.
Zestaw marketingowy zawiera promocyjne szablony poczty e-mail, bannery reklamowe online – do wykorzystania na stronie internetowej serwisu i na Facebooku warsztatu, plakaty do umieszczenia w recepcji, ulotki, których można użyć w punkcie sprzedaży lub wysłać pocztą, a także naklejki przypominające o konieczności kontroli oleju, które można zostawiać w samochodach klientów. Warsztaty mogą zamówić bezpłatny pakiet marketingowy „Trzymaj poziom” na stronie www.castrol.pl/olej-wyzwanie.
W ramach wsparcia kampanii firma Castrol zleciła badania, aby przekonać się, czy klienci wiedzą, jak ważne jest regularne sprawdzanie poziomu oleju. Co istotne dla serwisów pojazdów, 29% właścicieli samochodów wolałoby, aby poziom oleju weryfikował mechanik, ponieważ uważają, że wykonałby to zadanie lepiej.
Spośród tych kierowców, którzy zazwyczaj nie sprawdzają poziomu oleju samodzielnie, 23% przyznało, że nigdy nie skontrolowali poziomu oleju w silniku swojego samochodu (obecnego lub poprzedniego), a 12% nie wie, jak to zrobić. 17% respondentów stwierdziło, że nigdy nie uzupełniali oleju silnikowego w jednostce napędowej swojego aktualnego lub poprzedniego samochodu.
– Wyzwanie „Trzymaj poziom” stanowi świetną okazję dla serwisów, aby zbudować pozytywny wizerunek w lokalnych społecznościach, przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć przychody – komentuje Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu w regionie EMEA w firmie Castrol. – I nie chodzi tylko o znalezienie nowych klientów. Wyzwanie to ma na celu również wsparcie serwisów w nawiązaniu kontaktu z byłymi klientami oraz zbudowaniu platformy sprzedaży pakietów do uzupełniania poziomu oleju, ułatwiającej identyfikację dodatkowych usług, prac serwisowych i napraw.

Więcej na: www.castrol.pl

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony