Na początku 2023 r. Castrol zaprezentował odświeżoną tożsamość marki i od tego czasu wdraża ją etapami w swoich europejskich oddziałach. Nowa identyfikacja pojawi się docelowo na wszystkich opakowaniach produktów Castrol, obiektach, w programach partnerstwa serwisowego, marketingu online i offline oraz globalnym sponsoringu.
Elementem akcji odświeżenia marki Castrol są również nowe wzory butelek do uzupełniania środków smarnych. Produkcja nowych butelek
o pojemnościach 0,5, 1, 4 i 5 l rozpoczęła się w lipcu, a od września były one dostępne we wszystkich serwisach
i u sprzedawców detalicznych.
Nowe opakowania zużywają mniej plastiku – w pięciolitrowej butelce w Europie jest go o 20% mniej w porównaniu z poprzednią butelką o tej samej pojemności, która była jedną z najpopularniejszych
w asortymencie. Szacuje się, że w Europie nowe małe butelki pozwolą zaoszczędzić rocznie około 1000 ton plastiku.
Narożniki nowych 5-litrowych butelek usztywniono, by zwiększyć ich odporność w transporcie, a ogólne kształty opakowań zoptymalizowano tak, by więcej mieściło się na paletach i półkach. Nacisk na optymalizację przestrzeni, w tym przeniesienie uchwytu do narożnika, zaowocował zmniejszeniem powierzchni wymaganej dla tej samej ilości
produktu.
Komentarze (0)