System diagnostyczny CDIF/2 zdobył medal na XVI Targach Technik Motoryzacyjnych AUTOSERWIS w Katowicach. Jury doceniło w pełni polską myśl techniczną, polskie wykonanie oraz oprogramowanie.
Równie ważne były możliwości urządzenia przy niskiej - nawet na polskie warunki - cenie (od 2000 zł netto).
CDIF/2 to urządzenie, w którym zawarto funkcje następujących odrębnych dotąd przyrządów:
- czytnika usterek i parametrów bieżących z zaawansowanymi funkcjami dodatkowymi,
- oscyloskopu wielokanałowego,
- miernika czasu, okresu, wypełnienia i częstotliwości,
- generatora sygnałów i napięć,
- sterownika elementów wykonawczych.
System pozwala na kompleksową diagnostykę samochodów wielu marek w szerokim zakresie rocznikowym. W ramach diagnozy szeregowej możliwe są: odczyt i kasowanie kodów błędów, odczyt parametrów bieżących, testy elementów wykonawczych, adaptacje oraz szereg funkcji dodatkowych. Diagnozę szeregową wspomagają unikalne w tej klasie przyrządów dodatkowe, niezależne od złącza diagnostycznego funkcje – oscyloskop, generator sygnałów, sterownik elementów wykonawczych. CDIF/2 pozwala na diagnozę silników benzynowych i wysokoprężnych (w tym najnowszych systemów „common rail”), przekładni automatycznych, systemów ABS/ESP, poduszek powietrznych, immobilizerów, systemów komfortu oraz wielu innych. Możliwa jest także diagnostyka systemów przez szynę CAN (tzw. multipleks), a bogata oferta akcesoriów i kabli połączeniowych zwiększa komfort pracy użytkownika.
W pełni polskojęzyczny produkt cechuje się łatwością obsługi, przez co doskonale nadaje się dla mechaników niemających doświadczenia w diagnostyce komputerowej pojazdów. Doskonale sprawdza się także jako narzędzie uzupełniające, wszędzie tam, gdzie w użyciu są inne systemy diagnostyczne. Regularne, nieobowiązkowe aktualizacje pozwalają na bieżąco, w łatwy sposób i niskim kosztem rozszerzać możliwości systemu.
Komentarze (0)