Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Centra serwisowe Delphi

szansą dla niezależnych stacji obsługi

Korzystając za znacznego wzrostu liczby samochodów, firma Delphi uruchomiła w Polsce program “Centrów Serwisowych Delphi”. Ta nowa inicjatywa zapewni, że niezależne stacje obsługi będą w stanie sprostać coraz większym wyzwaniom technologicznym, które stają przed nimi i pozwoli im wykorzystać możliwości, jakie się przed nimi otwierają na rynku usług motoryzacyjnych. Program Centrów Serwisowych Delphi zapewni stacjom obsługi wyposażenie potrzebne do skorzystania z możliwości stworzonych przez lukratywne segmenty rynku, takie jak samochody z silnikiem Diesla, układy klimatyzacji czy układy wtrysku paliwa. Od stycznia br. Wojciech Stanosz, dyrektor Delphi Product & Service Solutions (DPSS) w Polsce i Ukrainie, zarządza również działalnością Delphi na rynku części zamiennych układów Diesla w obu tych krajach.



Przy współpracy z firmą Inter Cars Warszawa, będącej dystrybutorem części Delphi Diesel oraz rozwijającej koncepcję Diesel Point, Delphi otworzyło pierwszy Delphi Service Center w firmie Centrum Serwisowe “Małecki” w Warszawie przy ulicy Gen. Sikorskiego 5.


Koncepcja Centrów Serwisowych Delphi została wprowadzona specjalnie w celu wykorzystania możliwości stworzonych przez zwiększoną liczbę samochodów napędzanych silnikiem Diesla. Uruchomienie programu “Diesel Point” stwarza stacjom obsługi możliwość uzyskania szkolenia, technologii i wsparcia, niezbędnych w tym szybko rozwijającym się segmencie rynku.



Moduły dostępne w tym oddziale, to Delphi Service Center: Diesel Point i Air Conditioning Point.

- Ogólnoświatowy wzrost liczby samochodów z silnikiem Diesla wynika z ich lepszego działania i lepszej ekonomiki spalania – powiedział Mike Rayne, wiceprezes ogólnoświatowego działu części zamiennych w Delphi Diesel Aftermarket. - Obecnie w Polsce jeździ ponad 4,5 miliona samochodów z silnikiem Diesla – wzrost o 60 proc. w ostatnich 3 latach, a ponieważ ten trend będzie się utrzymywał, obecnie przyszedł właściwy moment dla niezależnych stacji obsługi, by zaoferować właścicielom tych samochodów, dokładną diagnostykę i profesjonalny serwis systemów zarządzających silnikiem wysokoprężnym. Delphi zaopatruje w komponenty silników Diesla wielu producentów samochodów takich jak: Ford, Renault, PSA Peugeot Citroën, Mercedes Benz, Nissan, Jaguar, Land Rover, Hyundai, Suzuki, Ssangyong i Kia. “Diesel Point” został zaprojektowany po to, by zaoferować kompleksowe i dobrze zorganizowane rozwiązana, zapewnić stacjom obsługi możliwość skorzystania z szans stworzonych przez szybko rozwijający się rynek. Pakiet “Diesel Point” obejmuje: sprzęt diagnostyczny do wykorzystania dla wszystkich marek samochodów, obejmujący układy wtryskiwaczy wszystkich nowoczesnych samochodów osobowych i małych ciężarówek; szkolenie; narzędzia do usuwania/wymiany zużytych komponentów; wsparcie marketingowe; fachowe wsparcie techniczne; produkty dla silników Diesla jakości porównywalnej z produktami fabrycznymi i elektroniczne katalogi. Przy współpracy z firmą Inter Cars Warszawa, będącej dystrybutorem części Delphi Diesel oraz rozwijającej koncepcję Diesel Point, Delphi otworzyło pierwszy Delphi Service Center w firmie Centrum Serwisowe “Małecki” w Warszawie przy ulicy Gen. Sikorskiego 5. Moduły dostępne w tym oddziale, to Delphi Service Center: Diesel Point i Air Conditioning Point.
Stacje obsługi działające jako “Diesel Point” będą w pełni wspierane przez zorganizowaną przez Delphi sieć “Diesel Service”, która zapewni szerokie wsparcie techniczne, marketing i dostęp do markowych produktów dla silników Diesla.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony