Warto wiedzieć

ponad rok temu  03.04.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Certyfikowany lider jakości serwisu opon

Już po raz 5. niezależna firma audytorska SGS przeprowadziła audyt jakości we wszystkich serwisach partnerskich firmy Michelin. Spośród audytowanych warsztatów najwyższy średni wynik audytu uzyskała sieć serwisów Euromaster.

Przeprowadzony pod koniec roku 2013 Audyt Jakości Michelin po raz 5. potwierdził najwyższą jakość świadczonych usług w sieci serwisów Euromaster. Średni wynik audytu dla całej sieci Euromaster wyniósł 82,7%. Wynik ten jest wyższy zarówno w stosunku do rezultatów uzyskanych przez sieć w roku 2012 – 80,3% oraz w porównaniu z innymi serwisami partnerskimi Michelin, wśród których przeprowadzano badanie – 73,6%. Najlepsze wyniki w sieci Euromaster uzyskały serwisy: Wulkano Perfect ze Świdnika (96%), który trzeci rok z rzędu ma najwyższy wynik w kraju, Pogum Bis z miejscowości Łask (95,7%) oraz Pogum ze Zduńskiej Woli (95,4%).

Audyt Jakości Michelin ma na celu weryfikację przestrzegania rygorystycznych norm jakości obsługi technicznej i handlowej produktów Michelin. Przeprowadzany jest w zimowym sezonie przekładkowym, czyli w warunkach największego natężenia ruchu w serwisie. Podczas audytu sprawdzane są takie obszary, jak: przestrzeganie procedur, kompetencje i profesjonalizm pracowników, wyposażenie i narzędzia warsztatu, wygląd i funkcjonalność biura obsługi klienta. Aby pomyślnie przejść audyt jakości, serwis musi uzyskać wynik co najmniej 65%.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony