Jesienią zeszłego roku Centra S.A., największy polski producent akumulatorów do samochodów, w ramach budowania komunikacji ze sprzedawcami detalicznymi zdecydowała się na powołanie do życia zewnętrznego biuletynu firmowego – “Centra Magazyn”Pierwszy numer magazynu ukazał się w połowie października 2006 roku i został rozesłany do ponad 3000 punktów sprzedaży, ciesząc się ogromnym zainteresowaniem odbiorców. Trzeci numer został wydrukowany już w nakładzie 7000 sztuk.
“Centra Magazyn” jest biuletynem firmowym wydawanym kwartalnie i rozsyłanym do sprzedawców detalicznych akumulatorów Centra oraz Exide. Celem biuletynu jest informowanie sprzedawców na temat zmian w ofercie produktów Centra S.A., a także odnośnie nowości w firmie. Duża część biuletynu poświęcona jest informacjom na temat eksploatacji akumulatorów.
- Są to praktyczne informacje, które sprzedawca może wykorzystać w odpowiedzi na pytania klientów – mówi Dominik Wartecki, redaktor prowadzący biuletyn.
Czwarte wydanie kwartalnika “Centra Magazyn” planowane jest na czerwiec 2007 roku.
Pozostałe wydania w formie elektronicznej (PDF) można znaleźć na stronie biura prasowego w dziale “materiały” pod adresem www.media.centra.com.pl, bądź bezpośrednio na www.centra.com.pl.
Komentarze (0)