Auto zaprojektowane zostało przy założeniu minimalizacji wagi, optymalizacji oporów aerodynamicznych oraz maksymalizacji osiągów i minimalizacji zużycia energii. Pojazd napędzany jest dwoma silnikami elektrycznymi, każdy o mocy ok. 100 KM, co zapewnia mu przyspieszenie 0-100 km poniżej 5 s. Prędkość maksymalna wynosi 240 km/h, a zasięg na jednym ładowaniu do 320 km. W celu efektywnego chłodzenia silniki elektryczne wyposażone zostały w wytrzymałą i bardzo wydajną chłodnicę cieczy wykonaną całkowicie z aluminium. W przyszłości planowana jest produkcja auta z aż czterema silnikami elektrycznymi, po jednym przeznaczonym na każde koło.
Na targach Automechanika we Frankfurcie we wrześniu br. Nissens zaprezentował na stoisku, oprócz wielu nowości produktowych z zakresu chłodzenia silnika i klimatyzacji samochodowej, także ciekawostkę – chłodnice cieczy do sportowego samochodu elektrycznego delta E4-Coupe, produkowanego przez angielską firmę Delta Motorsport.
Komentarze (0)