Firma CKS jest od 2014 roku członkiem sieci BestDrive, należącej do koncernu Continental.
Obiekt o powierzchni 1 tys. m2 pod dachem, z dużym, utwardzonym placem manewrowym wyróżnia się atrakcyjną wizualizacją, w której dominują pomarańczowe i czarne barwy zaczerpnięte z logo Continental. Nocą jest oświetlony i widać go z daleka. Ujednolicenie wizerunku firmy i jasny, czytelny przekaz informacyjny o rodzaju dostępnych usług spowodowały, że wielu nowych klientów dostrzegło ofertę firmy CKS. A placówka ta na poznańskim Grunwaldzie działa już od 20 lat! Natomiast od jesieni 2014 r. serwis pracuje w sieci BestDrive.
Aktualnie dysponuje on 6 stanowiskami wyposażonymi w specjalistyczne maszyny i urządzenia do obsługi aut osobowych, terenowych, dostawczych i zatrudnia 15 serwisantów oraz 3 osoby w biurze obsługi klienta. Obok usług z zakresu serwisowania opon firma oferuje kompleksowy serwis klimatyzacji, naprawy zawieszenia, wymianę klocków i tarcz hamulcowych, płynów eksploatacyjnych oraz akumulatorów. Tutaj od 15 lat znajduje się autoryzowany punkt wymiany olejów Castrol. Na miejscu działa ponadto Stacja Kontroli Pojazdów oraz dwa rodzaje myjni: automatyczna tunelowa i myjnia portalowa, wyposażona w unikatowy system gąbek Car Lite zapobiegający zarysowaniom karoserii. Kierowcy chętnie korzystają w CKS z usługi ręcznego lub maszynowego polerowania i renowacji lakieru, a także zlecają kompleksowe czyszczenie wnętrza auta.
Przy zmianie kół lub tylko opon pracownicy sprawdzają ogólny stan techniczny pojazdu i informują klienta, co należy poprawić lub wymienić w aucie. Taka troska o kierowcę i jego pasażerów podoba się klientom korzystającym z usług serwisu.
Właściciele serwisu, Jarosław Płończak i Przemysław Kryszczyński, działają razem w tej rodzinnej firmie – jak zgodnie mówią, na dobre i złe – od 1994 roku realizując w codziennej pracy dwie podstawowe zasady. Pierwsza głosi, że uczciwość zawsze popłaca, a druga nakazuje pilnować jakości na każdym etapie działania.
Chlubą właścicieli firmy jest jedna z najnowocześniejszych w Poznaniu, zautomatyzowana, ze specjalnym systemem sterowania przechowalnia opon na 8 tys. sztuk ogumienia. Każda opona, odświeżona przed sezonem, czeka na właściciela w komfortowych warunkach – na osobnej półce!
CKS nie był dotąd w żadnej sieci serwisowej, ale to nie znaczy, że przedstawiciele koncernów oponiarskich nie gościli, i to często, w siedzibie firmy przy ulicy Dmowskiego 79, aby przedstawić oferty współpracy. Skąd w takim razie pomysł na BestDrive?
- Od Marcina Kufla – mówi Jarosław Płończak – czyli przedstawiciela Continental Opony Polska na Wielkopolskę. Znamy się długie lata, gramy m.in. w jednej drużynie piłki nożnej i w myśl zasady, że to ludzie budują obraz firmy, jego argumentacja dotycząca korzyści z przystąpienia do sieci BestDrive okazała się nadzwyczaj skuteczna. Stąd w jubileuszowym roku 20-lecia działalności naszej firmy dokonaliśmy tego biznesowego wyboru.
Tekst: (kż) Foto: BestDrive
Komentarze (0)