Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Co nowego w Helli?
– po październikowym spotkaniu. W październiku odbyło się spotkanie, na którym polskie przedstawicielstwo Helli zaprezentowało nowe rozwiązania i usprawnienia, wchodzące właśnie na polski rynek i będą dostępne nie tylko dla szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej.

13029 Oświetlenie uliczne LED Eco StreetLine. right Nowe horyzonty
- Obecnie firma wkroczyła w nowy etap rozwoju – mówi Zenon Rudak z polskiego oddziału firmy Hella. - Dzięki transferowi technologii i doświadczeniom zebranym jako partner dla przemysłu motoryzacyjnego, Hella zaproponowała innowacyjne rozwiązania wykraczające poza branżę motoryzacyjną. W efekcie powstał m.in. system oświetlenia ulicznego LED serii Ecostreetline. W jego ramach wyróżniamy oprawy (Park, Twin, Square, Case) oraz moduły oświetleniowe. Wyróżniająca je budowa modułowa pozwala na różnorodność zastosowań, począwszy od parków, parkingów, wewnętrznych ulic, placów zabaw (oprawy oświetleniowe), a na zastosowaniach przemysłowych, takich jak np. stacje benzynowe, parkingi wielopoziomowe, hale magazynowe (moduły oświetleniowe), kończąc.

Producent oświetlenia proponuje również nowości w zakresie oświetlenia ulicznego przy wykorzystaniu technologii LED. Nowe produkty zorientowane są głównie na oświetlenie ścieżek rowerowych i dróg dojazdowych, czyli odcinków niewymagających bardzo intensywnego światła.

- Dostępne są dwa typy modułów z asymetrycznym rozkładem projekcji światła i wyborem kierunku zabudowy, dzięki którym można w zależności od preferencji ustawiać różne rozkłady światła – informuje Zenon Rudak. - Seria oświetlenia ulicznego LED Eco StreetLine jest przyjazną dla środowiska alternatywą do konwencjonalnego oświetlenia sodowego. Tryb przyciemniania redukuje poziom zużycia energii o dalsze 50 procent. Moduły LED mają żywotność ok. 12 lat.

13030 Urządzenie diagnostyczne Mega Macs 66. right Dla warsztatu
W ofercie działu wyposażenia warsztatowego Hella Polska pojawiło się jakiś czas temu nowe urządzenie diagnostyczne o nazwie Mega Macs 66. Przypomnijmy, jest to nie tylko nowoczesny tester diagnostyczny, ale również baza platformy diagnostycznej wspomagającej pracę warsztatu samochodowego. Nowe urządzenie z technicznego punktu widzenia to modułowy tester diagnostyki szeregowej. Mega Macs 66 zbudowany jest na aluminiowej ramie, oklejonej trwałym tworzywem, która zabezpiecza wewnętrzne układy elektroniczne przed uszkodzeniami i drganiami. Urządzenie wyposażono w dotykowy, kolorowy, 12-calowy ekran pozwalający na komunikację z testerem i wewnętrzny akumulator, zapewniający kilkugodzinną niezakłóconą pracę. W tylnej części obudowy znajdują się trzy gniazda dla modułów funkcjonalnych oraz porty komunikacyjne: LAN – RJ45, USB, DVI-D, zasilania zewnętrznego. Urządzenie wyposażono także w interfejs Wi-Fi.

- Mega Macs 66 standardowo wyposażony jest także w moduł łączności bezprzewodowej podłączany do komputera warsztatowego, co umożliwia wykorzystanie dostępu do sieci Internet i korzystanie z dodatkowych usług. Łączność z komputerem można realizować również za pomocą kabla USB lub interfejsu Wi-Fi – dodaje Zenon Rudak

W stosunku do poprzednich aktualizacji, dodane zostały nowe marki pojazdów obsługiwane przez tester – Iveco i Land Rover. Dostępne są również nowe funkcje diagnostyki istniejących już w bazie danych pojazdów. Kolejnym usprawnieniem urządzeń Mega Macs jest rozszerzenie dostępnych danych o dodatkowe ilustracje skrzynek bezpiecznikowych i przekaźnikowych, wartości kontrolne podzespołów silnika, systemów ABS i poduszek powietrznych oraz plany przeglądowe; ponadto dodano informacje o pojazdach oraz schematy elektryczne układów sterowania silnikami, systemów ABS, poduszek powietrznych, układów klimatyzacji oraz sieci transmisji danych CAN.

Artur Ostaszewski

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony