Rozmowa z Krzysztofem Künstlerem, dyrektorem sprzedaży Schaeffler Polska. RepXpert (www.repxpert.pl) to specjalistyczny portal techniczny, dedykowany właścicielom warsztatów samochodowych i mechanikom. Zapewnia kompetentną i precyzyjną wiedzę o naprawach pojazdów. Jest również cennym źródłem wiedzy dla dealerów samochodowych i wszystkich osób i instytucji związanych z branżą motoryzacyjną. Dzięki niemu użytkownicy mają nieograniczony dostęp do najbardziej aktualnych danych o pojazdach i szczegółowych informacji technicznych, przydatnych w codziennej pracy.
Jakich informacji dostarcza portal RepXpert i jak często jego zawartość jest aktualizowana?
RepXpert jest aktualizowany codziennie i zapewnia przede wszystkim niezbędną wiedzę podstawową, specyficzne, pogłębione informacje o produktach oraz pomoc w diagnostyce i naprawie z zakresu przeniesienia napędu i silnika. Portal pozwala również na szybszą i lepszą identyfikację części samochodowych, poprzez dostęp on-line do kompletnego katalogu części zamiennych TecDoc i sprawne przeglądanie dokumentacji technicznej, takiej jak: instrukcje montażu, czasy napraw czy plany serwisowe dla wszystkich typów pojazdów osobowych. Co więcej, na dodatkową wiedzę techniczną i pomoc praktyczną mogą również liczyć eksperci od aut ciężarowych i traktorów. Można więc śmiało stwierdzić, że portal RepXpert to członkostwo w światowej społeczności ekspertów mechaniki samochodowej.
Co było głównym motywem stworzenia portalu RepXpert?
Rynek motoryzacyjny rozwija się dzisiaj w bardzo szybkim tempie, co pociąga za sobą coraz większą liczbę marek, modeli i części samochodowych. Coraz bardziej skomplikowana jest również technologia ich produkcji. Firma Schaeffler, jako innowacyjny lider w zakresie techniki silnika, techniki zawieszenia i przeniesienia napędu, pragnie podzielić się specjalistyczną wiedzą z serwisami naprawy samochodów. Zależy nam w szczególności na ciągłym podnoszeniu ich wiedzy technicznej i konkurencyjności.
W dobie informatyzacji, tego typu portal umożliwia szybki i nieograniczony dostęp do szerokiej, specjalistycznej wiedzy technicznej i z pewnością stanowi źródło nieocenionej pomocy w codziennej pracy. Fakt, że RepXpert zrzesza już ponad 80 tysięcy użytkowników z całego świata, tylko nas w tym utwierdza.
Jakich informacji dostarcza portal RepXpert i jak często jego zawartość jest aktualizowana?
RepXpert jest aktualizowany codziennie i zapewnia przede wszystkim niezbędną wiedzę podstawową, specyficzne, pogłębione informacje o produktach oraz pomoc w diagnostyce i naprawie z zakresu przeniesienia napędu i silnika. Portal pozwala również na szybszą i lepszą identyfikację części samochodowych, poprzez dostęp on-line do kompletnego katalogu części zamiennych TecDoc i sprawne przeglądanie dokumentacji technicznej, takiej jak: instrukcje montażu, czasy napraw czy plany serwisowe dla wszystkich typów pojazdów osobowych. Co więcej, na dodatkową wiedzę techniczną i pomoc praktyczną mogą również liczyć eksperci od aut ciężarowych i traktorów. Można więc śmiało stwierdzić, że portal RepXpert to członkostwo w światowej społeczności ekspertów mechaniki samochodowej.
Co było głównym motywem stworzenia portalu RepXpert?
Rynek motoryzacyjny rozwija się dzisiaj w bardzo szybkim tempie, co pociąga za sobą coraz większą liczbę marek, modeli i części samochodowych. Coraz bardziej skomplikowana jest również technologia ich produkcji. Firma Schaeffler, jako innowacyjny lider w zakresie techniki silnika, techniki zawieszenia i przeniesienia napędu, pragnie podzielić się specjalistyczną wiedzą z serwisami naprawy samochodów. Zależy nam w szczególności na ciągłym podnoszeniu ich wiedzy technicznej i konkurencyjności.
W dobie informatyzacji, tego typu portal umożliwia szybki i nieograniczony dostęp do szerokiej, specjalistycznej wiedzy technicznej i z pewnością stanowi źródło nieocenionej pomocy w codziennej pracy. Fakt, że RepXpert zrzesza już ponad 80 tysięcy użytkowników z całego świata, tylko nas w tym utwierdza.
Komentarze (0)