1. Nazwa sieci warsztatowej
Compet
2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Compet Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa
3. Określenie działalności
Pierwsza w Polsce niezależna sieć serwisów blacharsko-lakierniczych oparta na systemie franczyzowym.
4. Liczba zrzeszonych członków
Na 1.01.2018 r. Compet obejmuje 15 serwisów na różnym etapie wdrożeń i standaryzacji. 10 z nich jest po głównych wdrożeniach, w trakcie brandingu. Docelowo do 2021 roku sieć ma obejmować 70 serwisów.
5. Rodzaje usług
Profesjonalne naprawy blacharsko-lakiernicze w pełnym zakresie, kompleksowa koordynacja procesu likwidacji szkód komunikacyjnych zarówno dla klientów flotowych, jak i indywidualnych.
6. Korzyści z członkostwa w sieci
- Napływ zleceń napraw do serwisu (scentralizowane pozyskiwanie klientów sieciowych i wsparcie w obsłudze klientów lokalnych).
- Scentralizowana obsługa marketingowa, handlowa i bieżąca klientów.
- Centralne negocjacje z dostawcami w imieniu serwisów (skuteczna grupa zakupowa).
- Wyłączność terytorialna.
- Poprawa efektywności pracy serwisu poprzez kompleksowe zorganizowanie i ustandaryzowanie procesów.
- Pomoc właścicielom serwisów w kontroli i nadzorze m.in. w zarządzaniu kosztami, przychodami i należnościami (w oparciu o najlepsze rynkowe praktyki).
- Dostęp do zaawansowanych szkoleń (organizowanych centralnie) i nowych technologii.
- Wprowadzenie najwyższych standardów jakościowych i sprawdzonych procedur (tylko najlepsze praktyki).
- Zaawansowane, pomocne i praktyczne rozwiązania informatyczne (jedyny kompletny, zaawansowany i praktyczny system IT dostępny na rynku).
- Wspólny, spójny i ujednolicony branding.
7. Zobowiązania członków
- Przestrzeganie wszystkich warunków umowy franczyzowej oraz podręcznika operacyjnego.
- Czynny udział w budowaniu sieci i dbaniu o jej markę i renomę.
- Wniesienie opłaty licencyjnej i comiesięczne opłaty franczyzowe, które są przeznaczone na konkretne działania sieci Compet.
8. Struktura zarządzania siecią
Serwisy zarządzane są lokalnie, nie tracąc swej niezależności, przy wsparciu centrali Compet, a każdy z nich otrzymuje wyłączność terytorialną. W związku z tym, że największą wartością sieci jest jakość napraw i obsługi, serwisy przechodzą wdrożenia ujednoliconych procedur i procesów oraz regularne audyty i badania jakościowe w oparciu o jednolite warunki umowy oraz podręcznika operacyjnego zawierającego praktyczne know-how, opisy procesów oraz ujednolicone wzory dokumentów.
9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Scentralizowana komunikacja poprzez spójny, wspólny system IT – Service Flow.
10. Dostawy i czas realizacji
Zgodnie z warunkami umów indywidualnych z autoryzowanymi dostawcami Compet.
11. Plany rozwoju
Sukcesywne prowadzenie rozmów z nowymi kandydatami do systemu franczyzowego Compet i dalszy rozwój sieci, aż do osiągnięcia liczby 70 serwisów (plan do 2021 roku). Aktualnie negocjacje z nowymi dostawcami i dużymi, sieciowymi klientami flotowymi, którzy są obsługiwani centralnie (na bieżąco).
12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
Pierwszym krokiem przystąpienia do sieci jest podpisanie listu intencyjnego, na podstawie którego serwis przechodzi audyt i certyfikację TÜV Rheinland oraz audyt kwalifikacyjny Compet, po którym otrzymuje obszerne podsumowanie i analizę stanu obecnego oraz biznesplan na najbliższych 5 lat. Po pozytywnym przejściu audytów i obustronnym podjęciu decyzji następuje podpisanie umowy franczyzowej i kilkumiesięczny proces wdrożeniowy. W kolejnym kroku serwis uzyskuje prawa do używania brandu Compet.
Dane kontaktowe
Compet Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
02-801 Warszawa
ul. Puławska 405
tel. 22 649 27 11
Komentarze (0)