Sieci warsztatowe

ponad rok temu  15.02.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Compet

1. Nazwa sieci warsztatowej
Compet

2. Nazwa podmiotu organizującego sieć 
Compet Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa

3. Określenie działalności 
Pierwsza w Polsce niezależna sieć serwisów blacharsko-lakierniczych oparta na systemie franczyzowym.

4. Liczba zrzeszonych członków 
Na 1.01.2018 r. Compet obejmuje 15 serwisów na różnym etapie wdrożeń i standaryzacji. 10 z nich jest po głównych wdrożeniach, w trakcie brandingu. Docelowo do 2021 roku sieć ma obejmować 70 serwisów.

5. Rodzaje usług 
Profesjonalne naprawy blacharsko-lakiernicze w pełnym zakresie, kompleksowa koordynacja procesu likwidacji szkód komunikacyjnych zarówno dla klientów flotowych, jak i indywidualnych.

6. Korzyści z członkostwa w sieci 
- Napływ zleceń napraw do serwisu (scentralizowane pozyskiwanie klientów sieciowych i wsparcie w obsłudze klientów lokalnych).
- Scentralizowana obsługa marketingowa, handlowa i bieżąca klientów.
- Centralne negocjacje z dostawcami w imieniu serwisów (skuteczna grupa zakupowa).
- Wyłączność terytorialna.
- Poprawa efektywności pracy serwisu poprzez kompleksowe zorganizowanie i ustandaryzowanie procesów.
- Pomoc właścicielom serwisów w kontroli i nadzorze m.in. w zarządzaniu kosztami, przychodami i należnościami (w oparciu o najlepsze rynkowe praktyki).
- Dostęp do zaawansowanych szkoleń (organizowanych centralnie) i nowych technologii.
- Wprowadzenie najwyższych standardów jakościowych i sprawdzonych procedur (tylko najlepsze praktyki).
- Zaawansowane, pomocne i praktyczne rozwiązania informatyczne (jedyny kompletny, zaawansowany i praktyczny system IT dostępny na rynku).
- Wspólny, spójny i ujednolicony branding.

7. Zobowiązania członków 
- Przestrzeganie wszystkich warunków umowy franczyzowej oraz podręcznika operacyjnego.
- Czynny udział w budowaniu sieci i dbaniu o jej markę i renomę.
- Wniesienie opłaty licencyjnej i comiesięczne opłaty franczyzowe, które są przeznaczone na konkretne działania sieci Compet.

8. Struktura zarządzania siecią 
Serwisy zarządzane są lokalnie, nie tracąc swej niezależności, przy wsparciu centrali Compet, a każdy z nich otrzymuje wyłączność terytorialną. W związku z tym, że największą wartością sieci jest jakość napraw i obsługi, serwisy przechodzą wdrożenia ujednoliconych procedur i procesów oraz regularne audyty i badania jakościowe w oparciu o jednolite warunki umowy oraz podręcznika operacyjnego zawierającego praktyczne know-how, opisy procesów oraz ujednolicone wzory dokumentów.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci 
Scentralizowana komunikacja poprzez spójny, wspólny system IT – Service Flow.

10. Dostawy i czas realizacji
Zgodnie z warunkami umów indywidualnych z autoryzowanymi dostawcami Compet.

11. Plany rozwoju
Sukcesywne prowadzenie rozmów z nowymi kandydatami do systemu franczyzowego Compet i dalszy rozwój sieci, aż do osiągnięcia liczby 70 serwisów (plan do 2021 roku). Aktualnie negocjacje z nowymi dostawcami i dużymi, sieciowymi klientami flotowymi, którzy są obsługiwani centralnie (na bieżąco).

12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
Pierwszym krokiem przystąpienia do sieci jest podpisanie listu intencyjnego, na podstawie którego serwis przechodzi audyt i certyfikację TÜV Rheinland oraz audyt kwalifikacyjny Compet, po którym otrzymuje obszerne podsumowanie i analizę stanu obecnego oraz biznesplan na najbliższych 5 lat. Po pozytywnym przejściu audytów i obustronnym podjęciu decyzji następuje podpisanie umowy franczyzowej i kilkumiesięczny proces wdrożeniowy. W kolejnym kroku serwis uzyskuje prawa do używania brandu Compet.

Dane kontaktowe
Compet Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
02-801 Warszawa
ul. Puławska 405
tel. 22 649 27 11

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Małgorzata Mulak dyrektor zarządzający tel. 733 754 040 m.mulak@compet.pl

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony