Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  07.07.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Cromax pomaga warsztatom stanąć na nogi

Połączenie większej liczby zleceń i potrzeby zachowania dystansu społecznego powoduje, że warsztaty muszą pracować w sposób bardziej przemyślany, zwłaszcza jeśli nie mają do dyspozycji licznego zespołu

Stopniowe znoszenie restrykcji związanych z epidemią koronawirusa w Polsce oznacza, że warsztaty lakiernicze wracają do pracy. W wielu krajach zaleca się, by unikać transportu publicznego, co sugeruje, że w najbliższym czasie częściej będziemy wybierać samochód. To z kolei może przełożyć się na więcej pracy w warsztatach, co w dobie dystansu społecznego może stanowić pewne wyzwanie.

Marka Cromax na pierwszym miejscu stawia wydajność pracy, dlatego warsztaty stosujące jej produkty są dobrze przygotowane na te trudności.
– Połączenie większej liczby zleceń i potrzeby zachowania dystansu społecznego powoduje, że warsztaty muszą pracować w sposób bardziej przemyślany, zwłaszcza jeśli nie mają do dyspozycji licznego zespołu – zwraca uwagę Thomas Cool, Cromax training and technical service leader na Europę, Bliski Wschód i Afrykę (EMEA). – Na szczęście w ramach dążenia do wydajności i innowacyjności przez ostatnie dwa lata wprowadziliśmy szereg narzędzi pomagających oszczędzić czas, materiały i energię. Dzięki temu warsztaty wracające do pracy są znacznie lepiej przygotowane na przynajmniej część współczesnych wyzwań.

Cyfrowe zarządzanie kolorami
Nigdy wcześniej lakiernicy nie potrzebowali tak ogromnej swobody, elastyczności i wydajności pracy. W 2019 roku Cromax oddał w ich ręce ChromaConnect, cyfrowe narzędzie kolorystyczne w chmurze, które zapewnia elastyczność i swobodę, jednocześnie zwiększając wydajność pracy warsztatu.
– Wszystkie zadania – od dobierania do mieszania koloru – można wykonać bez korzystania z komputera stacjonarnego. Jest to istotne, gdyż zasady dystansu społecznego mogą uniemożliwić przebywanie więcej niż jednego lakiernika w danym pomieszczeniu – mówi Thomas Cool.
Lakiernicy mają natychmiastowy dostęp do takich funkcji, jak pomiary spektrofotometru, karty zleceń i receptury kolorów, z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu, np. smartfonu lub tabletu, oraz dowolnego miejsca – zarówno w danym warsztacie, jak i całej sieci.
Mogą też kontrolować każdy aspekt zarządzania kolorem za sprawą urządzeń podłączonych do Wi-Fi – w tym bezprzewodowych wag i drukarek – oraz zaawansowanego spektrofotometru Cromax – ChromaVision Pro Mini – a także platformy ChromaWeb, czyli kompleksowej bazy kolorów w chmurze.

Oszczędność energii
Energia elektryczna to istotna pozycja w wydatkach każdego warsztatu, a w tych trudnych czasach każda oszczędność jest na wagę złota. Dlatego warto przyjrzeć się produktom Cromax, np. z serii Ultra Performance Energy System, które pozwalają znacznie obniżyć rachunki za prąd.
Nowe podkłady Ultra Performance Non-Sanding Surfacer NS2081, NS2084 i NS2087 oraz nowy lakier bezbarwny CC6750 Ultra Performance Energy System Clear to tylko niektóre z innowacyjnych produktów pomagających lakiernikom zwiększyć wydajność pracy i jednocześnie obniżyć koszty.

Szkolenia
Podczas kiedy tradycyjne szkolenia nie wchodzą w grę, lakiernicy wciąż mogą liczyć na wsparcie marki Cromax. Na kanale YouTube dostępne są nagrania z serii Let’s get to work, na których eksperci prezentują prawidłowe metody stosowania produktów lakierniczych Cromax podczas typowych renowacji i rozwiązania powszechnych problemów, z jakimi stykają się lakiernicy w pracy.
Nagrania dostępne są na stronie www.youtube.com/cromaxofficial, z kolei na www.cromax.pl znajdziesz więcej informacji na temat marki Cromax.

GALERIA ZDJĘĆ

W wielu krajach zaleca się, by unikać transportu publicznego. A im częściej będziemy wybierać samochód, tym więcej pracy będą miały warsztaty

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony