Inne

ponad rok temu  17.05.2010, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Bosch-Service chce się wyróżniać na rynku polskim wysoką jakością oferowanych usług i jednocześnie najwyższym poziomem obsługi klienta. Przede wszystkim temu zagadnieniu dedykowany jest program szkoleń nietechnicznych, którym od siedmiu lat objęta jest sieć warsztatowa. Szkolenia składają się z kilku modułów doskonalących między innymi jakość obsługi klienta, psychologię kontaktu z klientem w trudnych sytuacjach, a także poruszają zagadnienia benchmarkingu. Program oferuje również analizę warsztatową i szkolenia menedżerskie.

Innym elementem strategii zapewniającej obsługę klienta na najwyższym poziomie jest organizowany co roku przez firmę Bosch konkurs na najlepszego doradcę serwisowego sieci Bosch-Service. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie warsztaty sieci. Jest on nie tylko sprawdzianem wiedzy i umiejętności uczestników, lecz daje im możliwość weryfikacji umiejętności obsługi klienta. Dzięki konkursowi i jego wynikom firma Bosch może cyklicznie dostosowywać program szkoleń z obsługi klienta w zależności od umiejętności prezentowanych przez uczestników.

W grudniu 2009 roku miała miejsce czwarta edycja konkursu. Wzięło w nim udział ponad 120 doradców. W pierwszym etapie, który ma charakter internetowego testu, należało wykazać się podstawową wiedzą z zakresu profesjonalnego kontaktu z klientem oraz szczegółową znajomością procesu obsługi klienta w warsztacie samochodowym. Etap drugi, do którego zakwalifikowało się 61 osób, odbywał się w tym samym czasie w trzech miastach – Warszawie, Poznaniu oraz Krakowie i polegał na rozwiązaniu testów poszerzonych o zadania praktyczne: przeprowadzenie rozmowy telefonicznej z klientem czy sprzedaż produktów z oferty Bosch. Do finału awansowało 12 osób z najlepszymi wynikami. Wszyscy spotkali się w nowej siedzibie firmy Bosch w Warszawie, przy ulicy Jutrzenki, gdzie przed uczestnikami postawiono trudne zadania praktyczne w warunkach naśladujących ich prawdziwą, codzienną pracę. Finałowe zadania obejmowały poszczególne etapy procesu obsługi klienta i były oceniane przez jury złożone zarówno z pracowników firmy Bosch odpowiedzialnych za rozwój koncepcji Bosch-Service w Polsce, jak również przez niezależnych ekspertów motoryzacyjnych.

W roku 2009 zwycięzcą konkursu został Marcin Zenowicz z Bosch Car Service Rożeń w Bytomiu. M. Zenowicz był także zwycięzcą drugiej edycji konkursu z roku 2007 oraz uczestnikiem finału edycji trzeciej. Drugie miejsce na podium zajął Piotr Rutkowski z Bosch Car Service Polmozbyt w Olsztynie, także będący uczestnikiem finału trzeciej edycji konkursu. Trzecie wyróżnienie trafiło w ręce kobiety – Barbary Różalskiej z Bosch Car Service RS Bosch Service z Wrocławia, która na tej samej pozycji uplasowała się również w roku 2008.

image_gallery

Zwycięzcy czwartej edycji konkursu na najlepszego doradcę serwisowego. Od lewej: Marcin Zenowicz z Bosch Car Service Rożeń w Bytomiu (I miejsce), Barbara Różalska z Bosch Car Service RS Bosch Service z Wrocławia (III miejsce), Piotr Rutkowski z Bosch Car Service Polmozbyt w Olsztynie (II miejsce).

 

Troje laureatów otrzymało atrakcyjne nagrody rzeczowe z oferty koncernu Bosch. Ponadto właściciele Bosch Service, w których pracują laureaci, otrzymali nagrody stanowiące uzupełnienie wyposażenia technicznego ich warsztatów. Jubileuszowa V Edycja Konkursu odbędzie się jesienią 2010 roku.

W Polsce warsztaty pod szyldem Boscha istnieją od roku 1992. Obecnie na terenie całego kraju działa blisko 300 serwisów, z czego ponad 90 wdrożyło System Zarządzania Jakością ISO 9001:2000. Sieć oferuje usługi z zakresu elektrotechniki i elektroniki samochodowej, napraw układów ABS/ASR/ESP, diagnostyki silników benzynowych i Diesla, układów hamulcowych, przeglądów okresowych, obsługi klimatyzacji i napraw typowo mechanicznych. Dewizą tej największej w Polsce markowej sieci naprawy samochodów jest oferowanie usług dorównujących jakością ASO, jednak za korzystniejszą cenę.

 

 

 

 

 

GALERIA ZDJĘĆ

Czwarta edycja konkursu na najlepszego doradcę serwisowego zakończona
Czwarta edycja konkursu na najlepszego doradcę serwisowego zakończona

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony