Pojęcie regeneracji części samochodowych jest stare, znane, a pozyskane w ten sposób elementy poszukiwane. Co jednak sądzić o regeneracji całego samochodu, w dodatku u jego producenta? Tym właśnie jest regeneracja fabryczna, która nabiera coraz większego znaczenia. Czym dokładnie jest, dlaczego się pojawiła i czy stanowi zagrożenie dla branży warsztatowej?
Regeneracja fabryczna (zwana niekiedy refactoringiem przemysłowym) to zabieg na całym i nowym pojeździe po krótkim (około 3-5 lat) okresie eksploatacji. Może być jej poddany samochód osobowy lub użytkowy - i to kilkukrotnie. Proces odbywa się w warunkach fabrycznych, na linii technologicznej z zastosowaniem standardów producenta, dedykowanych zamienników, a wynikiem końcowym jest odnowiony pojazd z gwarancją, który ponownie trafia na rynek. Brzmi zbyt pięknie? To już działa i przynosi...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)