Warto wiedzieć

ponad rok temu  18.11.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Czy wiesz, że... (cz. 3)

–    piasta koła tylnego zespolona z łożyskiem R174.62 Honda Accord

Czasami zdarza się, że nowo zakupiona piasta zespolona R174.62 podczas „obracania ręką” zdaje się pracować skokowo. Nie należy przywiązywać do tego zbytniej wagi, ponieważ wynika to z krystalizacji smaru. W czasie długotrwałego magazynowania smar krystalizuje się, lecz kiedy podczas pracy osiągnie temperaturę roboczą, jego konsystencja zmienia się i zjawisko skokowej pracy ustaje. Sytuacja taka jest przewidziana przez producenta i nie ma żadnego wpływu na trwałość piasty.

GALERIA ZDJĘĆ

Andrzej Kowalski NTN-SNR Polska

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony