BP wprowadza na rynek nową gamę olejów silnikowych VISCO przeznaczonych do samochodów osobowych. Wszystkie oparte są na technologii CleanGuard, która dłużej utrzymuje silnik w czystości. Drugą gamą nowych olejów są oleje VANELLUS przeznaczone do samochodów ciężarowych. Nowa gama produktów ma zapewnić ich łatwiejszy wybór. Według badań aż 45 proc. klientów oczekuje, że silnik ich samochodu będzie jak najdłużej czysty. Dla większości konsumentów coraz większe znaczenie ma też ekologia i kwestie ochrony środowiska. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, firma BP opracowała technologię CleanGuard. Jest to system ochrony silnika, który dłużej utrzymuje go w czystości. Z kolei czysty silnik oznacza mniejsze zużycie poszczególnych elementów, mniejsze spalanie paliwa i wyższą kulturę pracy.
Naturalnym efektem ubocznym pracy silnika spalinowego jest sadza i osady. Mają one tendencję do zbijania się w coraz większe grudki, które mogą blokować kanały olejowe i filtr oleju oraz powodować większe zużycie współpracujących części silnika. Technologia CleanGuard utrzymuje zanieczyszczenia w rozproszeniu, dzięki czemu olej jest znakomicie pompowalny, kanały olejowe pozostają drożne, a działający filtr oleju spełnia swoje zadanie. Olej znacznie później ulega degradacji, lepiej chroniąc silnik przez cały okres między wymianami.
Cała nowa gama olejów BP Visco oparta jest na technologii CleanGuard, co gwarantuje najwyższą ochronę przeciwzużyciową, czystość silnika i długą niezawodną pracę. Dodatkowo, wszystkie produkty są zgodne z najostrzejszymi zaleceniami producentów samochodów, a do ich produkcji wykorzystano najwyższej jakości surowce. Firma BP posiada również od dawna szeroki wachlarz produktów dedykowanych do pojazdów ciężarowych. Istniejąca oferta jest bardzo zróżnicowana, co spowodowało, iż część kategorii zachodziło na siebie, a Klienci nie zawsze mogli łatwo znaleźć najbardziej odpowiedni produkt. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, BP zdecydowało się wprowadzić zupełnie nową gamę olejów VANELLUS. Będzie ona różna od bieżącej oferty zarówno w nazewnictwie, jak i profilowaniu. Aby uprościć profil produktów, firma wprowadza węższą gamę, zawierającą szerszy zakres aplikacji. Poszczególne kategorie będą lepiej odpowiadać przeznaczeniu i zastosowaniom, co znacznie ułatwi wybór odpowiednich produktów.
Komentarze (0)