Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Dealer Roku

Firma Marvel z Łodzi zdobyła 3. miejsce w konkursie wyłaniającym najlepszych dealerów Kia na świecie.

Najbardziej prestiżowa nagroda sieci dealerskiej Kia - „Dealer Roku” – przyznana przez Kia Motors Corporation – trafiła do Polski. Jej laureatem został dealer Kia z Łodzi, firma Marvel. Marvel zajął 3. miejsce spośród kilku tysięcy partnerów Kia na całym świecie. O przyznaniu światowej nagrody “Dealera roku” zadecydowała kapituła oceniająca realizację strategii marki, jakość zarządzania i spełnianie standardów dealerskich. Ocenie poddane zostały m.in. jakość świadczonych usług, znajomość produktów i usług przez sprzedawców a także jakość i wartość wykonanych usług serwisowych. Po wnikliwej analizie wszystkich parametrów 3 miejsce na świecie przyznane zostało firmie należącej do polskiej sieci dealerskiej – łódzkiemu Marvelowi.
Spółka Marvel rozpoczęła działalność w zakresie sprzedaży samochodów marki Kia oraz kompleksowej obsługi serwisowej w grudniu 2004 r. - Strategia działania naszej firmy od samego początku zakładała przede wszystkim bardzo wysoką jakość obsługi w zakresie sprzedaży i profesjonalnej opieki serwisowej – mówi Paweł Białkowski, prezes firmy Marvel. Możliwości firmy Marvel wynikają z dobrego przygotowania logistycznego i technicznego działu sprzedaży i serwisu. Łódzki dealer dysponuje wyspecjalizowaną kadrą skupiającą najlepszych fachowców w branży. Dział techniczny wyposażony jest w nowoczesny sprzęt diagnostyczny. Dodatkowym atutem jest uruchomiona kilka miesięcy temu Stacja Kontroli Pojazdów (EL-59), ze wszystkimi uprawnieniami do badań pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t. Od kwietnia 2005 r. funkcjonuje także w pełnym zakresie Dział Likwidacji Szkód Komunikacyjnych, który – dzięki ścisłej współpracy z firmami ubezpieczeniowymi – gwarantuje minimum formalności i czasu przy likwidowaniu szkód. Ofertę Marvela uzupełnia Program Obsługi Flot, przeznaczony dla podmiotów gospodarczych posiadających w użytkowaniu od kilku do kilkudziesięciu pojazdów. Program gwarantuje pełną elastyczność działań, możliwość zastosowania kilku wariantów współpracy oraz dedykowanie osobistego opiekuna do kontaktów z danym klientem.

- Znalezienie się firmy Marvel w pierwszej trójce najlepszych partnerów Kia na całym świecie świadczy o tym, jak bardzo wzrosła w ostatnich latach jakość obsługi w polskich salonach Kia. Coraz więcej naszych dealerów jest w stanie zaoferować usługi nie tylko w zakresie bieżących potrzeb serwisowych, ale także we wdrażaniu kompleksowych rozwiązań mających na celu optymalizację kosztów użytkowania floty i skuteczne zarządzanie parkiem samochodowym. Przyznana Marvelowi nagroda “Dealera Roku” jest najlepszym potwierdzeniem słuszności naszego wielkiego przywiązania do satysfakcji klientów i starań o najwyższą jakość obsługi w salonach i w serwisach sieci Kia. Niezmiernie się cieszę, że klienci te starania doceniają i zauważają – powiedział Wojciech Szyszko, dyrektor Kia Motors Polska.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony