Ogumienie

ponad rok temu  24.05.2016, ~ Administrator   

Decyzje, które procentują – serwisy BestDrive w Koszalinie i Kołobrzegu

Pod koniec 2013 roku do grupy serwisów BestDrive w Polsce dołączyły Auto Expert z Koszalina i Firma Makulski z Kołobrzegu.

– To były decyzje, które cały czas procentują – mówi z perspektywy minionych lat Andrzej Makulski, właściciel obu serwisów. – Przystępując do sieci BestDrive, stałem się partnerem potężnego, światowego koncernu Continental. Mam ułatwiony dostęp do wysokiej jakości produktów i nowoczesnych technologii, czyli idę do przodu, doskonalę się i rozwijam. Otrzymałem także gotowe, sprawdzone wzorce sprawnego i skutecznego działania serwisu z szyldem BestDrive. Nie bez znaczenia są dobre ceny zaopatrzeniowe i praktyczne wsparcie marketingowe. Generalnie firma idzie w dobrym kierunku.
Dzisiaj obiekt na dużym terenie przy ulicy Brzozowej 26, wyróżniający się w okolicy atrakcyjną wizualizacją, jest punktem orientacyjnym na planie komunikacyjnym Koszalina i na przebiegającej przez miasto trasie z Gdańska do Szczecina. Zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem, gdy serwis jest oświetlony, trudno go nie zauważyć i nie zapamiętać, jakie usługi oferuje. O tym, że firma stale się rozwija, świadczy chociażby fakt, że w ciągu minionych 2 lat zwiększono zatrudnienie o 10 osób. Aktualnie załoga liczy 26 osób, w tym 17 mechaników, 5 osób w Biurze Obsługi Klienta (BOK) i 4 w administracji księgowo-kadrowej. Park maszyn jest wciąż uzupełniany, modernizowany lub wymieniany. Systematycznie rośnie sprzedaż usług i towarów.
Auto Expert stał się branżowym liderem wśród koszalińskich serwisów oponiarskich. Niewątpliwą siłą warsztatów z logo BestDrive jest fakt, że obok usług z zakresu serwisowania opon Auto Expert oferuje wymianę oleju oraz szybkie naprawy hamulców, klimatyzacji, układu jezdnego i elektryki w myśl hasła sieci: „Wszystko, czego potrzebuje Twoje auto”. BestDrive proponuje dobre, sprawdzone w działaniu sposoby intensyfikacji działalności biznesowej dla tych przedsiębiorców i firm, którzy widzą możliwość rozszerzenia usług, a tym samym szansę rozwoju na rynku lokalnym.


– To prawda. Jesteśmy zdecydowanie lepiej postrzegani na regionalnym rynku. Otoczenie zauważyło zmiany. Systematycznie wracają do nas klienci indywidualni oraz firmy, którzy z różnych przyczyn nie korzystali już z naszych usług. W momencie gdy wkroczyliśmy w erę BestDrive, pojawili się z powrotem – mówi Andrzej Makulski.
Najbliższe plany Auto Experta to rozbudowa serwisu celem zwiększenia możliwości techniczno-logistycznych dla obsługi ciężarówek.
A co słychać w Kołobrzegu? Dyrektor generalny Continental Opony Polska dr Piotr Zielak podczas inauguracji działalności kołobrzeskiego serwisu powiedział m.in., że to pierwszy BestDrive nad otwartą częścią Morza Bałtyckiego. Dlatego też jest to wydarzenie rangi międzynarodowej, biorąc pod uwagę fakt, że sieć jest marką globalną, działającą niemal na całym świecie.
– BestDrive nad Bałtykiem ma się wyśmienicie – odpowiada Andrzej Makulski. – Obiekt na dobre wkomponował się w kołobrzeski pejzaż. Powiem nieskromnie, że obecnie notujemy trzy razy większe obroty niż przed erą BestDrive. Przyjeżdżają do nas klienci z odległych zakątków miasta, bo dobrze wiedzą, że gwarantujemy najwyższą jakość wykonywanych usług. Zarówno polskich klientów, jak i kuracjuszy z Niemiec i krajów skandynawskich przyciąga do naszego serwisu także wizualizacja z widocznym z daleka logo koncernu Continental, bo to światowa marka.
Wróćmy jeszcze na chwilę do roku 2013 r., kiedy to pionierskie serwisy w Koszalinie i Kołobrzegu otrzymały pilotażową wersję systemu informatycznego Integra, przygotowanego specjalnie dla potrzeb funkcjonowania sieci BestDrive w Polsce. Jak to bywa na początku w tego typu projektach, to właśnie człowiek musi codzienną pracą zweryfikować teorię. Nie było to zadanie proste ani też szybkie do wykonania, o czym najlepiej wie Teresa Makulska, żona właściciela obu serwisów, zarządzająca w tych firmach księgowością.
– To od pani Teresy otrzymaliśmy najcenniejsze, najbardziej szczegółowe uwagi dotyczące modyfikacji systemu – mówi Dariusz Wójcik, dyrektor sieci BestDrive w Polsce. – Szczególne podziękowania należą się pani Teresie za zaangażowanie i determinację przy wprowadzaniu nowych funkcjonalności systemu Integra, które obecnie są doceniane w codziennej pracy przez nowych partnerów sieci. Również dzisiaj możemy liczyć na rady i opinie otrzymywane od państwa Makulskich, dotyczące bieżących tematów związanych z działalnością sieci BestDrive. Jestem dumny z faktu, że tak znane w branży oponiarskiej nazwisko mamy w polskiej rodzinie serwisów BestDrive.

Tekst: (kż)
Fot. arch. BestDrive

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ lev 1 ponad rok temu Naprawialem Vito 30.07.20-miala byc wymiana sprzegla (500 zl ) drogo ale sie zgodzilem -wymiana poduszek pod silniki skrzynie - Pod silnik zaplacilem 150zl-trzecia przy zdjeciu skrzyni biegow zostaje juz w reku zaplacilem 80 zl !!!! Do tego zglaszalem ze pali sie kontrolka silnika-Fachowcy mi policzyli 60 zl. za jej wylaczenie ale usterki nie usunieto!! za 100 km zapalila sie znowu i auto weszlo w tryb awaryjny ! w innym zakladzie usunieto awarie od razu (czujnik ) Dodatkowo doliczono mi 60 zl za sprawdzenie tech.auta a auto oddano zepsute,,,, moze dlatego ze auto bylo na Niemieckich numerach ( klient nie wroci )
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony