Wymagania dotyczące norm emisji spalin ciągle rosną, klienci żądają mniejszego zużycia paliwa oraz dłuższych interwałów obsługowych pojazdu, co oznacza, że wtryskiwacze układów Common Rail stają się elementami coraz bardziej wyrafinowanymi. Aby to osiągnąć nieodzowne jest stosowanie wysokich standardów i zwiększenia dokładności wykonania, a to z kolei skutkuje podniesieniem cen części zamiennych. Jako konsekwencja w przypadku starzenia się pojazdu i utraty jego wartości, koszt naprawy staje się nieproporcjonalnie drogi w stosunku do wartości samochodu.
Aby zapewnić odpowiednie rozwiązanie dla każdego właściciela samochodu, Delphi jako czołowy dostawca komponentów układów wtryskowych na pierwszy montaż oferuje trzy możliwości dotyczące problemu uszkodzonych wtryskiwaczy: wymiana na nowy, fabryczna regeneracja, naprawa w autoryzowanym warsztacie DDC.
Systemy paliwowe zaprojektowane i wyprodukowane przez Delphi znajdują się w wielu popularnych samochodach na świecie, począwszy od samochodów osobowych, skończywszy na samochodach ciężarowych i autobusach. W przypadku konieczności wymiany wtryskiwacza, decyzja jaki produkt wybrać i ile będzie to kosztować, będzie zależeć od wieku i wartości samochodu. Poszerzając rozwiązania, Delphi wierzy, że pomoże to właścicielom starszych samochodów uniknąć nieautoryzowanych napraw, które mogą obniżyć osiągi silnika, zmniejszyć jego niezawodność, zwiększyć zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji.
Nowe i fabrycznie regenerowane wtryskiwacze pochodzą z fabryk Delphi i spełniają najwyższe wymagania i gwarantują fabryczną precyzję działania. Inną opcją jest możliwość naprawy wtryskiwacza w autoryzowanej sieci Delphi Diesel Center. Wszystkie trzy rozwiązania bazują na oryginalnych podzespołach Delphi i rygorystycznych standardach produkcji i naprawy.
Oferta regenerowanych fabrycznie wtryskiwaczy Common Rail jest odpowiedzią na potrzeby rynkowe oraz jako uzupełnienie oferty wtryskiwaczy fabrycznie nowych oraz naprawianych w autoryzowanej sieci Delphi. Oferta zawiera 46 wtryskiwaczy do samochodów osobowych i dostawczych pokrywając najbardziej popularne zastosowania takie jak Ford Mondeo i Transit, Mercedes C-klasa i Sprinter, Peugeot 306 i 407. W gamie skierowanej do sektora ciężarowego zostało wprowadzonych 21 wtryskiwaczy do aplikacji Volvo, Renault, Mercedes i DAF. Regeneracja jest realizowana w oparciu o procedury i technologie Delphi stosowane w produkcji na pierwszy montaż oraz stosowanie oryginalnych części. Ponowne użycie rdzeni wtryskiwaczy i zastosowanie zaawansowanej technologii produkcji pozwala na obniżenie kosztów dzięki czemu dostępny jest wysokiej jakości produkt w przystępnej cenie.
Firma Delphi rozszerzyła również gamę wtryskiwaczy możliwych do naprawy w autoryzowanej sieci DDC zawierającą rozwiązania EUI dla samochodów ciężarowych i autobusów Hyundai, oraz wtryskiwaczy Smart Injectors do ciężarówek PACCAR Kenworth i Peterbilt. W celu zapewnienia właściwego procesu naprawy i testowania wtryskiwaczy Delphi dostarcza swoim warsztatom DDC nowoczesne wyposażenie firmy Hartridge, szczegółowe procedury testowe i oryginalne części.
Tylko autoryzowane warsztaty DDC (Delphi Diesel Centre) dla zapewnienia najwyższej jakości naprawy mają dostęp do oryginalnych części, planów testowych autoryzowanych przez Delphi, szkoleń, specjalistycznego wyposażenia. Bez tych elementów oraz bez możliwości kalibracji i generowania nowego kodu dla sterownika silnika, nieautoryzowane naprawy mogą skutkować zwiększeniem zużycia paliwa, zmniejszeniem dynamiki silnika i w konsekwencji powstaniem dodatkowych problemów takich jak zablokowanie filtra DPF czy niespełnianie norm emisji spalin.
Komentarze (0)