Na mocy umowy FCA z Mahle użytkownikom narzędzi diagnostycznych Mahle udostępniono serwer FCA z danymi do diagnostyki i serwisu.
Koncern FCA wprowadził bramkę bezpieczeństwa, ponieważ istniały oznaki, że osoby trzecie mogą uzyskać dostęp do istotnych dla bezpieczeństwa funkcji pojazdów poprzez protokoły diagnostyczne i łączności. FCA zareagowało natychmiast, wprowadzając środki bezpieczeństwa.
Od tego czasu interfejs OBD można czytać, ale użytkownicy nie mogą zapisywać ani usuwać wpisów. Zmiany w systemach pojazdów były wcześniej możliwe tylko przy użyciu oryginalnych testerów FCA.
– Warsztaty będą mogły kupić od nas dostęp w formie rocznej subskrypcji, a następnie uzyskać dostęp do portalu FCA – mówi Joachim Schneeweiss, kierownik sprzedaży w regionie EMEA w Mahle Aftermarket Service Solutions. – Wszystkie odpowiednie dodatki diagnostyczne będą wówczas dostępne i można je będzie wykorzystać. Użytkownicy będą mogli pracować z narzędziem diagnostycznym firmy Mahle jak zwykle, szybko przełączając się na serwer FCA w celu pobrania certyfikatu wymaganego do niektórych funkcji serwisowych.
Ciągle poszerzając portfolio produktów w obszarze rozwiązań serwisowych i coraz częściej zmieniając się z dostawcy części w dostawcę rozwiązań, Mahle Aftermarket od pewnego czasu dąży do transformacji mobilności. Firma, która w 2020 r. obchodzi stulecie istnienia, nie tylko ma do dyspozycji odpowiednie części zamienne do warsztatu i hurtowni, ale także wspiera swoich klientów narzędziami diagnostycznymi i sprzętem serwisowym, szkoleniami oraz informacjami na temat napraw i konserwacji (RMI).
Komentarze (0)